مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم می‌گوید این باشگاه حُسن نیت خود را با پرداخت هزینه‌های تیم فوتسال نشان داده و حق دارد که صاحب امتیاز تیم فوتسال قم شود.

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خبر پیشنهاد رئیس کمیته فوتسال به باشگاه یاسین پشرو برای خرید امتیاز تیم میثاق صحت ندارد، درباره تیم یاسین گفت: خصوصی سازی باید به شکل واقعی در ورزش صورت بگیرد. ما حرفهایمان را به اداره کل ورزش و جوانان زده‌ایم و حسن نیتمان را در سال گذشته نشان دادیم. مجموعه ما از هفته سوم فصل گذشته مسابقات لیگ برتر وارد فوتسال شد و تمام هزینه‌ها را پرداخت کردیم.

وی افزود: ما علاوه بر فوتسال، در لیگ برتر وزنه برداری و تکواندو هم تیمداری کردیم. در حال حاضر اداره کل ورزش هم موافق واگذاری امتیاز تیم فوتسال به مجموعه یاسین پیشرو است ولی متاسفانه در فوتسال آزار و اذیت زیاد بوده است.

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو با بیان اینکه فوتسال در قم همیشه مشارکتی بوده است، گفت: یکبار اجازه بدهند بخش خصوصی مدیریت را بر عهده بگیرد. باید از اداره کل ورزش تشکر کنم. آنها با ما همکاری داشته‌اند و در این مدت هم دخالتی در کارمان نکردند. ما از افراد دیگری ناراضی هستیم. فکر می‌کنم این حق ما است که امتیاز تیم فوتسال را داشته باشیم و امیدوارم آنرا به ما واگذار شود.

رحمانی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا امکان خروج شما از شهر قم برای تیمداری در فوتسال وجود دارد یا خیر، گفت: هدف ما این است که اول به کشور خدمت کنیم و سپس به استانی که نسبت به آن احساس دِین داریم. حالا اگر استان مدافع حقوق ما نیست و یا فشارها روی ما زیاد شود، چون هدف ما ملی است، می‌توانیم جای دیگر برویم ولی همانطور که گفتم می‌خواهیم در شهر قم بمانیم و به تیمداری ادامه بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.