اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مردم خوزستان در آخرین بازی ما در لیگ برتر به ورزشگاه بیایند تا ما را در راه رسیدن به قهرمانی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه پنج شنبه پس از پیروزی تیمش در برابر راه آهن تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: یک بازی خوب و کاملا مسلطی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

وی افزود: بازیکنان ما برای باقی ماندن در کورس قهرمانی با تمام وجود بازی کردند و این پیروزی شیرین را به مردم خوزستان تقدیم می کنم.

ویسی تصریح کرد: در مسابقات قبلی استرس داشتیم و در نهایت با یک گل پیروز می شدیم چرا که فقط به فکر کسب نتیجه بودیم ولی اکنون که اختلاف ما با تیم های چهارم به بعد بیشتر شده، استرش کمتری داریم به همین دلیل موقعیت های خوبی خلق می کنیم و بازی بهتری انجام می دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: بازی های حساسی در پیش داریم به همین دلیل سعی می کنیم با حفظ تمرکز، بازی های خوبی انجام دهیم تا با کسب دو پیروزی در بازی های باقی مانده به قهرمانی در لیگ برتر امیدوارم باشیم.

ویسی در این نشست از همه مردم خوزستان دعوت کرد در آخرین بازی این تیم در لیگ برتر در برابر ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز با حضور در ورزشگاه ضمن تماشای یک بازی زیبا و دلچسب، بازیکنان این تیم را برای قهرمانی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و راه آهن تهران عصر امروز پنج شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به سود تیم استقلال به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.