کرج - تا چندی پیش حضور تیم راه آهن در البرز منتفی شده تلقی می شد اما به نظر می رسد هنوز این باشگاه و مدیریتش تمایل به حضور در استان را دارند و پرونده البرزی شدن را باز نگه داشته اند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - مجتبی علی مردانی: اواخر سال گذشته و پس از جدا شدن تیم سایپا از البرز و بازگشت نارنجی پوشان به تهران برخی مسئولان استانی اعلام کردند جایگزینی برای این تیم پیدا کرده اند.

در ادامه از تیم راه آهن به عنوان گزینه جانشین یاد شد و حتی رحیمی مدیرعامل وقت این باشگاه به کرج آمد و باب مذاکره را با البرزی ها باز کرد.

پس از آن نیز شورای عالی ورزش سراسیمه با حضور راه آهنی ها در البرز موافقت کرد اما در ادامه آن طور که همه پیش بینی می کردند و خوش بین بودند کارها پیش نرفت و در نهایت راه آهن بازی های خانگی لیگ پانزدهم خود را در شهر قدس دنبال کرد.

حال در روزهای اخیر؛ رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با یکی از رسانه ها از ارسال نامه جدید باشگاه راه آهن خبر داده و گفته است: آنها خواستار اعلام شرایط جدید برای انتقال هستند.

اینکه راه آهنی ها در روزهای حساس پایان فصل به یک باره یاد کلید زدن دوباره فرایند آمدن به کرج افتاده اند جای ابهام و سوالات بسیاری دارد.

راه آهن به گواه جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر است و آنها در این روزهای حساس به دنبال آوردن تیم به البرز و زنده کردن طرحی هستند که چند ماه پیش با بی رغبتی آن را عقیم گذاشته بودندراه آهنی ها در طول این فصل و به نظر سازمان لیگ و رسانه ها میزبانی خوب و با کیفیتی از رقبا در ورزشگاه شهدای قدس داشته اند و حال آنها درصدد انتقال باشگاه به البرز هستند.

در این میان اما سوالات بسیاری به ذهن متبادر می شود اول اینکه مالک و مدیران این باشگاه با چه هدف و دورنمایی در حال پایه ریزی دوباره این انتقال هستند.

آیا آنها به دنبال کاهش هزینه ها و بهره مندی از امتیازات ویژه البرز به واسطه عضو هیئت مدیره خود که از قضا نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی است، هستند یا به واقع حضور و ریشه کردن در استان البرز و نقش آفرینی موثر در ورزش این استان را دنبال می کنند.

در همین ارتباط مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز به خبرنگار مهر گفت: نامه ای از باشگاه راه آهن و به امضای محمد جواد کولیوند عضو هیئت مدیره این باشگاه برای ما ارسال شده است و در این نامه شرایط حضور این باشگاه در البرز به شکلی دیگر مطرح شده است.

گل محمدی افزود: در مذاکرات سال گذشته حضور راه آهن در البرز را منوط به سرمایه گذاری این باشگاه در البرز و ایجاد فضاهای ورزشی کرده بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرایند احداث مجموعه ورزشی زمان بر است و مستلزم برخی مقدمات خواهد بود لذا عضو هیئت مدیره باشگاه راه آهن در این نامه جدید خواستار بهره مندی این باشگاه از امکانات موجود استان تا زمان اجرایی شدن طرح ها شده است و هزینه استفاده از آن را خواستار شده است.

فرایند البرزی شدن لوکوموتیورانان کلید خورده است

گل محمدی با بیان اینکه پاسخ نامه را به شکل مکتوب اعلام کرده ایم و هزینه ها به تفکیک مشخص شده است، گفت: سعی کرده ایم با توجه به شرایط کنونی باشگاه راه آهن در محاسبه هزینه ها ملاحظات لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اقدام دوباره باشگاه راه آهن برای بررسی شرایط حضور در البرز و تمایل آنها برای این کار به سیاست های راه آهن و مدیرانش برمی گردد و اگر آنها در این موضوع جدی باشند می توان به ثمر رسیدن این فرایند امیدوار بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان گفت: به نظرم با پایان لیگ برتر و مشخص شدن شرایط راه آهن در مسابقات بتوان راحت تر در خصوص این موضوع صحبت کرد.

هر چه هست این روزها باز هم فرایند البرزی شدن لوکوموتیورانان کلید خورده است و باید دید مکاتبه دوم آنها آیا به سرانجام خوبی می رسد یا خیر.

البرزی ها در فصل جاری لیگ برتر به شدت فقدان سایپا و عدم حضور البرز در مدار میزبانان لیگ برتر را احساس کردند و باید دید تلاش دوباره راه آهنی ها و مدیران البرزی می تواند در نهایت این خلا را پر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.