لسترسیتی توانست برابر سوانزی به برتری برسد و کریستال پالاس نیز با برتری برابر واتفورد حریف منچستریونایتد در فینال جام حذفی شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس لسترسیتی در خانه میزبان سوانسی بود که در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. در این دیدار جیمی واردی برترین گلزن فصل گرگ های فوتبال جزیره غایب بود و هنوز معلوم نیست که در بازی بعدی تیمش را همراهی می کند یا خیر. اختلاف ۵ امتیازی با تاتنهام، ۴ هفته مانده به پایان رقابت ها و رویایی که کم کم رنگ واقعیت به خود می گرفت. شاگردان کلودیو رانیری برد خوبی را در این دیدار کسب کردند.

ریاض محرز در دقیقه ۱۰ تیمش را پیش انداخت و در ادامه نوبت به لئوناردو یولوئا آرزانتینی رسید تا یک بار در نیمه نخست و یک گل در دقیقه ۶۰ برای تیمش گلزنی کند. شاگردان رانیری در فاز دفاعی عرصه را بر حریف تنگ کرده بودند و سوانزی به ندرت صاحب موقعیت می شد. پس از گل چه‍ارم بود که تماشاگران لسترسیتی سرود سر دادند و پیشاپیش قهرمانی تثبیت نشده خود را جشن گرفتند. مارک آلبراگتون زننده گل چهارم برای تیمش بود.

لسترسیتی با کسب ۷۶ امتیاز یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ نزدیکتر شود. سوانسی نیز با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند.

همچنین در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، کریستال پالاس با پیروزی ۲-۱ مقابل واتفورد در ورزشگاه ومبلی، موفق شد به فینال رقابت های جام حذفی انگلیس راه یابد. این تیم امشب با گل های یانیک بولاسی و کانر ویکام راهی فینال شدند و باید با منچستر یونایتد دیدار کنند. یونایتد نیز در بازی دیگر موفق شد اورتون را شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد.

به این ترتیب منچستریونایتد و کریستال پالاس باید در ویمبلی برابر هم به میدان خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.