سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است: بازیکنان تیم‌اش لیاقت پیروزی در این بازی را نداشتند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد بازی خوبی نشان داد و این تیم لیاقت برد را داشت. برعکس تیم ما که در طول ۹۰ دقیقه لیاقت پیروزی از خود نشان نداد و متاسفانه ضربات ایستگاهی زیادی به حریف دادیم. در مجموع در نیمه دوم یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: گسترش فولاد هم ما را به خوبی جریمه کرد و با شایستگی توانست به پیروزی برسد. این شکست تجربه‌ای برای بازیکنان جوان ما می‌شود که بازی را رها نکنند. تیم داوری هم روز خوبی پشت سر گذاشت و هر تصمیمی که گرفت درست بود. از باخت امروز شخصا ناراحتم و امیدوارم تجربه خوبی برای بازیکنان باشد.

گل‌محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به فشردگی بازی‌ها روزهای سخت‌تری پیش روی تیم ماست و باید با عزم و اراده بهتری بازی کنیم و اگر بخواهیم مثل بازی امروز کار کنیم به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و نمی‌توانیم جایگاه خوبی در لیگ کسب کنیم.

وی با انتقاد از خط دفاعی تیم‌اش گفت: امروز در خط دفاعی مشکلات زیادی داشتیم و نمی‌توانستیم با انجام یک تعویض این آشفتگی را درست کنیم. اشتباهات تاثیر‌گذاری که خودمان انجام دادیم خیلی ما را اذیت کرد و نباید به تیم تکنیکی گسترش فولاد فضای زیادی می‌دادیم. امروز روز خوب مهاجمان حریف بود و روز بد مدافعان ما. متاسفانه قدر سه امتیاز را ندانستیم و تمرکز کافی در خط دفاع نداشتیم.

وی در خصوص رای AFC نسبت به انجام بازی‌های داخلی نمایندگان ایران در کشور ثالث بیان کرد: دوست داشتیم در اصفهان میزبان حریفانمان باشیم ولی متاسفانه اینگونه نشد و این موضوع به ضرر تیم ماست. مجبوریم یک سفر بیشتر انجام دهیم و امیدواریم در این روزهای سخت تمرکز کافی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.