تیم فوتبال زیر ۱۲ سال آکادمی کیا در روز نخست تورنمنت ازمیر کاپ ترکیه مقابل تیم‌هایی از ترکیه، کوزوو و آلمان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تورنمنت ازمیر کاپ ترکیه که به‌علت حملات تروریستی در اروپا تحت‌الشعاع قرار گرفته است، از امروز (پنجشنبه) با حضور ۱۱ تیم حاضر و به‌صورت دوره‌ای آغاز شد.

در صبح روز اول این رقابت‌ها و در رده زیر ۱۲ سال تیم فوتبال آکادمی کیا در بازی اول خود با دو گل بر تیم ال‌کلاسیکو از کشور کوزوو غلبه کرد. محمدمهدی درخشان و یادگار رستمی زننده گل‌های تیم آکادمی کیا بودند.

ویکتوریا برلین آلمان نیز دومین حریف آکادمی کیا بود که با چهار گل مقابل این تیم شکست خورد. امیرحسین ریوندی، محمدمهدی محمدی، سجاد خادمی و حجت خوشبختی بازیکنانی بودند که موفق به گلزنی در این دیدار شدند.

آخرین دیدار تیم آکادمی کیا در روز اول با تیمی از کشور میزبان بود. این دیدار در حالی‌که با تک گل امیرحسین ریوندی به نفع آکادمی کیا در جریان بود، به‌دلیل عدم خروج مربی حریف از زمین بازی که با کارت قرمز داور مواجه شده بود، نیمه‌تمام ماند. برگزارکنندگان تورنمنت نیز پس از بررسی این اتفاقات تیم آکادمی کیا را برنده این دیدار معرفی کردند.

مسابقات زیر ۱۲ سال ازمیرکاپ در دو نیمه ۲۰ دقیقه‌ای و به‌صورت دوره‌ای بین تمامی تیم‌های حاضر در حال برگزاری است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )