در حالی که تیم دوم شهر مادرید به دنبال پایان دادن به ناکامی خود مقابل نمایندگان هلند است، شاگردان مانوئل پیگرینی در تقابل با دیناموکیف به دنبال تاریخ‌سازی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) دو دیدار همزمان برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران آیندهوون هلند پذیرای اتلتیکومادرید اسپانیا است و منچسترسیتی انگلیس در خانه دیناموکیف اوکراین به میدان می‌رود.

آیندهوون - اتلتیکومادرید

آیندهوون، صدرنشین کنونی اردویژه هلند در حالی به مصاف اتلتیکومادرید، تیم دوم جدول رده‌بندی لالیگا می‌رود که پیش از این در مرحله گروهی فصل جاری همین رقابت‌ها در مقابل دیگر تیم شهر منچستر یعنی منچستریونایتد یک برد و یک تساوی کسب کرده است.

دو تیم پیش از این یک‌بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند که به مرحله گروهی همین رقابت‌ها در فصل ۰۹-۲۰۰۸ باز می‌گردد، جایی که روخی‌بلانکو در بازی رفت با نتیجه ۳ بر صفر میزبانش آیندهوون را از پیش‌رو برداشت و در بازی برگشت در مادرید با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت.

پس‌اس‌وی آیندهوون تاکنون در ۲۴ دیداری که مقابل نمایندگان اسپانیا به میدان رفته به چهار پیروزی، ۱۰ تساوی و ۱۰ شکست دست یافته است که از این بین آمار بازی‌های خانگی چهار برد، ۶ تساوی و دو شکست بوده و در دیدارهای خارج از خانه چهار تساوی و هشت شکست را تجربه کرده است.

اتلتیکومادرید، نایب قهرمان فصل ۱۴-۲۰۱۳ لیگ قهرمانان اروپا که در مرحله گروهی فصل جاری این رقابت‌ها در سه بازی خارج از خانه شکست نخورد، در تمامی چهار تقابل (در مجموع بازی‌های رفت و برگشت) با نمایندگان هلند شکست خورده است و آمار خوبی در مقابل آنها ندارد.

رکورد بازی‌های خانگی‌ و خارج از خانه اتلتیکومادرید مقابل نمایندگان هلندی پنج پیروزی، یک تساوی و چهار شکست بوده است.

دیناموکیف- منچسترسیتی

دیناموکیف، تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر اوکراین در حالی از منچسترسیتی، تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر میزبانی می‌کند که در آخرین تقابل دو تیم موفق به حذف نماینده انگلیس شد.

در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل ۱۲-۲۰۱۱ دیناموکیف در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر من‌سیتی را از پیش‌رو برداشت و در بازی برگشت در شهر منچستر با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک به دور بعد صعود کند.

دیناموکیف در ۱۲ بازی که تا کنون در خانه‌ برابر نمایندگان انگلیس انجام داده تنها دو بار تن به شکست داده و رکورد پنج برد و ۶ تساوی را از خود بر جای گذاشته است.

منچسترسیتی هم که در سه دور اخیر لیگ قهرمانان در مرحله یک‌هشتم نهایی از گردونه رقابت‌ها حذف شده (یکبار توسط فنرباغچه و دو بار توسط بارسلونا)، به دنبال پیروزی در این جدال است تا برای نخستین بار به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

همچنین در چارچوب مسابقات دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) دو دیدار به شرح زیر برگزار می‌شود:

۲۳:۱۵ آرسنال- بارسلونا

۲۳:۱۵ یوونتوس- بایرن‌مونیخ

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.