سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پیش‌بینی کرد که مصاف تیمش با باواریایی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گل‌های فراوانی به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری قبل از بازی امشب (سه‌شنبه) یوونتوس و بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت که فکر می‌کند این بازی گل‌های فراوانی داشته باشد و اینکه بعید است همتایش پپ گواردیولا تاکتیک‌ بازی بایرن مونیخ را تغییر دهد.

آلگری در ابتدا به وضعیت تیمش در آستانه مصاف با قهرمان آلمان اشاره داشت و گفت: ماریو ماندزوکیچ و سامی خدیرا با سایر بازیکنان ما تمرین کرده‌اند و در وضعیت خوبی قرار دارند، پس می‌توانند بازی کنند. فکر نمی‌کنم که بایرن مونیخ رویکرد تاکتیکی‌اش را تغییر دهد. ما می‌دانیم که بایرنی‌ها چقدر عاشق حفظ توپ هستند، پس برنامه ما هم این است که هرچه بیشتر توپ را از چنگ‌شان درآوریم. به نظر من این بازی شبیه یک بازی در مرحله یک هشتم نهایی نیست، بلکه یک بازی در حد بازی‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

آلگری در تمجید همتای اسپانیایی که برای او (در زمان مربیگری‌اش در میلان) دردسرهای فراوانی به وجود آورد، اظهار داشت: گواردیولا سرمربی بزرگی است و طرز تفکر و فلسفه‌ای را که در بارسلونا داشت، به بایرن مونیخ هم منتقل کرده است. بایرن مونیخ بازیکنانی متفاوت دارد و در این تیم خبری از لئو مسی نیست، اما فلسفه‌ بازی‌اش شبیه همان بارسای گواردیولاست. مهمترین چیز برای یوونتوس این است که خوب دفاع کند و زیر فشار بایر‌ن مونیخ تسلیم نشود.

آلگری در پاسخ به این سؤال که چه نتیجه‌ای را برای بازی پیش‌بینی می‌کند، گفت: اینکه می‌بریم، می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم را نمی‌دانم، چون پیشگو نیستم، اما می‌توانم بگویم که بازی فوق‌العاده‌ای را شاهد خواهیم بود.

تیم‌های فوتبال یوونتوس و بایرن مونیخ امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در تورین به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.