با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان لیگ، باشگاه سایپا و اقدام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، تماشای بازی سرخپوشان و نارنجی‌پوشان از طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به اینکه در بازی فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر، باشگاه سایپا میزبان مسابقه بود، علی اکبر طاهری به منظور فراهم آوردن شرایط حضور رایگان هواداران پرسپولیس، رایزنی‌های خود را با مدیر عامل باشگاه سایپا انجام داد. در نهایت باشگاه سایپا لحظاتی قبل در پاسخ رسمی، موافقت خود با طرح باشگاه پرسپولیس مبنی بر خریداری شدن بلیت‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی و ارایه رایگان آن به تماشاگران را اعلام کرد.

به این ترتیب هواداران پرسپولیس می‌توانند فردا به صورت رایگان از طبقه دوم ورزشگاه آزادی به تماشای بازی حساس سرخپوشان پایتخت بنشینند.

خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس همچنین اعلام کرد: این اقدام باشگاه و آقای طاهری در راستای حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین ارائه خدمات به هواداران است که در روزهای سخت و پرفشار گذشته، متعصبانه از تیم خود حمایت کردند و این عملکرد آنها نقش بسزایی در خروج تیم از آن شرایط داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.