سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با دسته گل به استقبال هواداران و کادر فنی این تیم رفت و از آنها رخصت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های نفت و استقلال در حالی که آغاز شده است که به هنگام ورود پرویز مظلومی به داخل زمین طرفداران استقلال به شدت پرویز مظلومی را مورد تشویق قرار داده و از سرمربی‌ تیم‌شان حمایت کردند.

* علیرضا منصوریان هنگامی که وارد زمین شد مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت و به سمت آنها رفت و برای‌شان دست تکان داد. منصوریان همچنین به سمت پرویز مظلومی رفت و با دسته گل از سرمربی سابق خود رخصت گرفت. منصوریان که در دیدار جام حذفی به دلیل حرکت مجید صالح از وی ناراحت شده بود امروز با تک‌تک نیمکت‌نشینان استقلال و همچنین مجید صالح داد تا همانطور که از قبل گفته کدورت با مربی آبی‌پوشان را کنار گذاشته باشد. وی همچین مثل بازی‌های گذشته تیمش مقابل استقلال از روی نیمکت بلند نشد و محمد خرمگاه را به لب خط فرستاد.

* پرویز مظلومی به همراه علیرضا منصوریان به سمت تماشاگران استقلال رفته و دسته‌گل‌ها را به سمت آنها پرتاب کردند.

* هنگامی که هنوز بازی آغاز نشده بود سیدمهدی رحمتی به صورت درگوشی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد، سپس به سمت نیمکت نفت رفت و از مربیان این تیم رخصت گرفت.

* امین حاج‌محمدی بازیکن فصل گذشته نفت تهران به همراه یعقوب کریمی و آرش برهانی قبل از شروع بازی از علیرضا منصوریان رخصت گرفتند.

* مسعود حاجی آخوندزاده قهرمان سابق جودوی جهان که این روزها در شرکت نفت مسئولیت دارد امروز در جایگاه ویژه مسابقه دو تیم را تماشا می‌کند.

* پروپیچ مهاجم کروات تیم فوتبال استقلال با چهره‌ای درهم و ناراحت از جایگاه ویژه مسابقه دو تیم را تماشا می‌کند.

* به مانند دیدارهای گذشته که در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود جایگاه گزارشگران رادیو در بین میهمانان مخصوص قرار دارد و به همین علت آنها بدون در اختیار داشتن تلویزیون مسابقه امروز را گزارش می‌کنند.

دیدار دو تیم با نتیجه بدون گل در جریان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.