پرسپولیس در این فصل کاری کرده که هیجان دوباره به سکوها برگردد و همه با لذت به تماشای فوتبال بنشینند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه آزادی روز جمعه ۲۳ بهمن ماه یکی از روزهای به یاد ماندنی خود را پشت‌سر گذاشت، روزی که ۸۰ هزار تماشاگر پرسپولیس بدون اینکه کوچک‌ترین بی‌احترامی به تیم و یا بازیکن حریف داشته باشند، ۹۴ دقیقه با اشتیاق فراوان تیم محبوب خود را تشویق کردند، آن هم در شرایطی که هوا بسیار سرد بود.

مدت‌ها بود که هواداران پرسپولیس را این قدر با ذوق و اشتیاق ندیده بودیم. دو هفته پیش هم همین تعداد تماشاگر برای تماشای دیدار پرسپولیس - سپاهان به ورزشگاه آزادی آمدند، اما در آن مسابقه هیجان روی سکوها به اندازه دیدار روز گذشته (جمعه) نبود. برای به وجود آوردن چنین شرایطی باید از برانکوایوانکوویچ ممنون بود. او تیمی ساخته که با وجود فاصله پنج امتیازی با صدر جدول (بدون احتساب بازی‌های هفته بیستم) هواداران برای تماشای مسابقه‌اش در هوای بسیار سرد زمستانی، کلی ذوق و اشتیاق از خود نشان می‌دهند.

بدون کوچک‌ترین تردید و یا جانبداری باید گفت که پرسپولیس در حال حاضر با کیفیت‌ترین تیم لیگ است، تیمی که در فصل جاری کمترین هزینه را به نسبت ۱۰ سال گذشته در فصل نقل‌وانتقالات داشته، اما به پشتوانه کادرفنی کار بلدش توانسته تبدیل به تیمی شود که بازیکنانش فقط و فقط به کار گروهی فکر می‌کنند و حتی اگر سه چهار مهره اصلی خود را در اختیار نداشته باشد، باز هم کیفیت خود را حفظ خواهد کرد.

جدا از عملکرد خوب برانکو و دستیارانش نباید از مدیریت خوب و بی‌حاشیه علی‌اکبر طاهری هم به سادگی گذشت. طاهری در شرایط سخت پرسپولیس را از محمد‌حسین نژاد‌فلاح تحویل گرفت، اما به جای اینکه بیشتر در رسانه‌ها باشد بدون حاشیه برنامه‌های خود را پیش برد و بعد از مدت‌ها باشگاه پرسپولیس را تقریباً به ثبات رسانده است. یکی از کارهای خوب طاهری و مشاورانش، رایگان کردن تماشای بازی‌های اخیر پرسپولیس بوده که باعث شده هواداران این تیم بعد از مدت‌ها برای تماشای بازی‌های تیم محبوب‌شان در لیگ شور و اشتیاق فراوانی از خود نشان دهند.

پرسپولیس با کادر فنی و مدیریتی‌اش در این فصل ثابت کرد که می‌توان با ستاره نخریدن و هزینه میلیاردی برای جذب بازیکن نکردن هم جزو تیم‌های مدعی بود و هواداران را به ورزشگاه کشاند. هوادارانی که صاحبان واقعی این فوتبال بوده و هستند و هرگز نمی‌توان گفت؛ سکوها در ایران هیجان خود را از دست داده است، حداقل آنهایی که عصر روز جمعه ۲۳ بهمن ماه در ورزرشگاه آزادی بودند حق ندارند این اظهارنظر را داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.