سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان اعتقاد دارد قرار گرفتن نام دو بازیکن ایرانی در بین نامزدهای بهترین‌های جهان باعث افتخار است.

شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اعلام نامزدهای بهترین بازیکنان و دروازه بانان جهان که نام دو ایرانی به چشم می‌خورد، گفت: توسلی مستحق این عنوان است چون در بازی‌های آسیایی ما انتخاب بهترین دروازه‌بان را نداشتیم واقعا از این موضوع ناراحت بودم. بهترین امتیازات برای توسلی بود و ما این موضوع را به AFC اعلام کردیم. الان خوشحالم که نام او را در بین بهترین‌ها می‌بینم.

وی افزود: توسلی رقیبی در تیم ملی ایران ندارد و با پشتکار زیاد همیشه کار کرده و لیاقت این را دارد. انتخاب او باعث افتخار ایران و تیم دانشگاه آزاد است و من به این انتخاب افتخار می‌کنم و برایش آرزوی موفقیت دارم. متأسفانه چون تیم ملی فوتسال ایران از مرحله مقدماتی صعود نمی‌کند شانس بازیکنان ما برای انتخاب شدن کم است اما شما فکر نکنید سطح این بازیکنان پایین است چرا که بهترین بازیکن از تیم فینالیست انتخاب می‌شود.

مظفر همچنین درباره انتخاب فرشته کریمی عنوان کرد: او دومین بار است که کاندیدا می‌شود. این بازیکن از نظر فیزیکی و تکنیکی در سطح بالایی قرار دارد و حقش بود که نامش در بین بهترین‌ نامزدها اعلام شود. با شناختی که از این دو بازیکن دارم می‌دانم که چنین افتخاری آنها را اسیر غرور نمی‌کند و با تواضع و فروتنی که داشتند چنین عنوانی را به دست آوردند. مطمئنم که روند رو به رشدشان را ادامه خواهند داد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد همچنین درباره بازی‌های دور برگشت تیمش اظهار داشت: ما به تفاضل گل نیاز داشتیم چون بازی مهم با حفاری هنوز باقی مانده است. ۲۸ اسفند با این تیم بازی داریم و تلاش‌مان این است که مانند دور رفت بازی‌هایمان را در دور برگشت هم با موفقیت ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.