سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید به این باشگاه بابت مخالفت با برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا در خانه‌اش حق داد و گفت طبیعی است مورینیو در صدد جذب مدافع فرانسوی کهکشانی‌ها برآید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز (شنبه) رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو، درباره درخواست باشگاه بارسلونا برای بازی این تیم برابر سویا در فینال جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو اظهار داشت: طبیعی است که مادریدی‌ها نخواهند قهرمانی بارسلونا را در برنابئو ببینند. اینکه رئال نخواهد بازی فینال جام حذفی در برنابئو برگزار شود، حق باشگاه است. هر کشور معیارهای خاص خودش را دارد. برای من چیزی که در حال حاضر از همه مهمتر است، بازی برابر اتلتیک است. برایم مهم نیست که بارسلونا فینال جام حذفی را در برنابئو می‌برد یا نه. من فینال جام حذفی را تماشا می‌کنم، چون فوتبال را دوست دارم و برایم مهم نیست که کدام یک از دو تیم برنده بازی می‌شوند.

زیدان درباره پرونده بنزما - والبوئنا (نقش داشتن بنزما در ماجرای اخاذی از والبوئنا) هم گفت: من از موضوع پرونده بنزما خسته شده‌ام. بهتر است که دیگر حرف زدن درباره این موضوع را تمام کنیم. کریم می‌خواهد فقط روی فوتبالش تمرکز کند و من هم فکر می‌کنم که بهتر است این موضوع را فراموش کنیم.

زیزو درباره شایعات اخیر مبنی بر تلاش ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی آینده منچستریونایتد برای خرید سه بازیکن رئال مادرید از جمله رافائل واران، عنوان کرد: اینکه مورینیو در صدد جذب واران برآید کاملاً طبیعی است، چون او در رئال کار کرده و واران را می‌شناسد. چیزی که من می‌توانم به شما بگویم این است که واران بازیکن رئال مادرید است و من می‌خواهم که اینجا بماند، چون او جزو آینده‌داران تیم ماست.

مصدومیت گرث بیل و وضعیت فعلی او هم موضوع دیگری بود که زیدان به آن اشاره داشت. سرمربی فرانسوی سفیدپوشان پایتخت اسپانیا درباره وضعیت بال ولزی تیمش تأکید کرد: بیل مشغول سپری کردن دوره ریکاوری‌اش است و من بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم. فعلاً کاری از دست‌مان ساخته نیست و من نمی‌خواهم در مورد او ریسک کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.