کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که اگر مرحوم هادی نوروزی در پرسپولیس حضور داشت این تیم در صدر جدول قرار می‌گرفت. .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن بنگر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما باز هم نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. ۵ دقیقه آخر به ما فشار وارد شد اما خوشحالیم که ۳ امتیاز را گرفتیم. در ۲ بازی قبلی حقمان بود که ۳ امتیاز را بگیریم و اکنون خوشحالیم که کم‌کم به جمع بالانشینان نزدیک می‌شویم.

وی در خصوص رایگان کردن طبقه دوم ورزشگاه و حضور تماشاگران عنوان کرد: دم باشگاه گرم. با این کار تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و به ما کمک می‌کنند. برای تماشای بازی تیم‌های شهرستانی ۲-۳ هزار نفر بیشتر تماشاگر نمی‌آید اما برای ما ۸۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. تیم ما چون خوب بازی می‌کند استقبال هم صورت می‌گیرد.

کاپیتان پرسپولیس با تمجید از بازیکنان جوان این تیم عنوان کرد: زمانی که در رده هفدهم جدول بودیم برخی‌ها انتقاد می‌کردند که پرسپولیس فلان است و نمی‌تواند موفق شود اما روند خوبی در پیش گرفتیم و با جوانانی که داریم می‌توانیم به این روند ادامه دهیم. ما خوب تمرین می‌کنیم و وقتی جوان با استعداد داشته باشیم این نتایج نیز رقم می‌خورد. در پرسپولیس من پیرمرد هستم اما سایر بازیکنان زیر ۲۳ سال هستند، جوانان ما حرف‌گوش‌کن هستند و همه تاکتیک‌های مربیان را گوش می‌کنند.

بنگر در خصوص نقش برانکو در پرسپولیس گفت: صددرصد برانکو نقش داشته است، در ابتدای فصل که نتیجه نمی‌گرفتیم خود ما شاکی می‌شدیم اما برانکو مرتب به ما می‌گفت که به کارتان ادامه دهید و می‌توانید موفق شوید.

وی در خصوص آماده شدن مقبره مرحوم هادی نوروزی گفت: قرار است ۱۰-۱۲ بازیکن فردا راهی شمال شوند. هادی کنار ما حضور دارد و اگر اکنون در تیم بود ما در صدر جدول قرار می‌گرفتیم. او به لحاظ فوتبالی بهترین بود و با حضور او پرسپولیس می‌توانست در صدر جدول قرار گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.