سرمربی ایتالیایی فصل آینده بایرن مونیخ به خاطر فراگیری زبان آلمانی بسیار به زحمت افتاده است.

به گزارش خبرگزاری فارس کارلو آنچلوتی که در پایان سال ۲۰۱۵ به عنوان سرمربی فصل آینده بایرن و جانشین پپ گواردیولا معرفی شد،‌ در چند ماه باقیمانده تا حضورش در مونیخ سعی فراوان دارد تا زبان آلمانی را فراگیرد.

وی برای ایجاد ارتباط با بازیکنان و دیگر ارکان باواریایی‌ها نیازمند دانستن زبان آلمانی است. اما یادگیری یک زبان خارجی سخت او را که ۵۶ ساله بوده، کلی به زحمت انداخته است.

آنچلوتی در حاشیه مراسمی که شهر مادرید انجام گرفت، در این مورد اظهارداشت: وقتی سال ۲۰۰۹ ایتالیا را ترک کردم، به غیر از ایتالیایی با زبان دیگری آشنا نبودم و همین باعث نگرانی‌ام می‌شد. با این حال هر جا که برای کار رفتم، شرایط خوبی پیش آمد. در انگلیس، فرانسه و اسپانیا مشکلی نداشتم. امیدوارم در آلمان هم همین وضعیت برایم باشد.

وی ادامه داد: البته ناگزیر هستم که بگویم آلمانی برایم خیلی سخت است. اما برای یادگیری این زبان با جدیت زیادی وقت می‌گذارم. حتما هم موفق می‌شوم.

آنچلوتی بعد از اتمام همکاری با آ.ث‌میلان در سال ۲۰۰۹، هدایت تیم‌های چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را دراختیار داشت.

در همین مورد یعنی فراگیری زبان آلمانی روزنامه بیلد از قول یکی از دوستان نزدیک کارلتو گزارش کرده که وی در محفلی اظهارداشته اگر جیووانی تراپاتونی با سن و سال بالا توانسته آلمانی یادبگیرد، او نیز حتما این زبان رافراخواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.