بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: ایران امن‌ترین کشور منطقه و جهان است و عرب‌ها به خاطر ترسی که از ایران دارند، بهانه‌جویی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ارسلان مطهری پس از شکست دو بر صفر نفت مقابل الجیش در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ایران امن‌ترین کشور منطقه و جهان است و عرب‌ها به خاطر ترسی که از ایران دارند، بهانه‌جویی می‌کنند.

وی در خصوص اینکه قنبرزاده گفته است شب قبل از بازی ناهار و شام نخورده‌اند و برای این موضوع پول جمع کرده‌اند، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.

بازیکن نفت در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی بود، اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان به‌خوبی استفاده کنیم. سرمایه‌گذاری الجیش قابل مقایسه با تیم‌های ایرانی نیست، به‌طوری‌که پولی که آنها برای یک بازیکن هزینه می‌کنند، معادل ۴-۵ سال باشگاه‌های ایرانی است.

مطهری در پاسخ به این سؤال آیا که مشکلات مالی حل شد یا نه، گفت: هر باشگاهی ممکن است دچار مشکلات مالی شود، اما به‌زودی این معضل حل می‌شود. به دنبال پول نیستیم و برای نتیجه‌گیری به میدان می‌رویم.

وی در مقابل دیدار آینده مقابل استقلال گفت: بازی سختی مقابل استقلال داریم، باید تمرکز کنیم تا در این دیدار موفق باشیم. تلاش می‌کنیم با کسب این ۳ امتیاز موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.