هافبک دفاعی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد دو نفر هستند که می‌توانند او را متقاعد کنند به دوران بازیگری‌اش در نیوکمپ پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهایی که شایعاتی درباره تلاش تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی برای جذب سرخیو بوسکتس شنیده می‌شود، او درباره آینده‌اش با شبکه ESPN مصاحبه‌ای انجام داد و موضع خود را درباره آینده‌اش مشخص کرد.

بوسکتس در خصوص انتقال احتمالی‌اش از بارسلونا برای پیوستن به تیمی که فصل آینده اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام که تنها دو نفر هستند که می‌توانند نظر من را در خصوص ماندن در بارسلونا تغییر دهند. از نظر شخصی این همسرم است می‌تواند نظرم را عوض کند اما او تا به امروز از حضورم در بارسلونا راضی بوده است و به همین دلیل فکر نمی‌کنم که او مشکلی به ماندنم در این تیم داشته باشد.

بوسکتس ادامه داد: از نظر فنی هم پپ گواردیولا می‌تواند نظر مرا تغییر دهد. شکی نیست که من بسیاری از موفقیت‌هایم را مدیون پپ هستم و اینکه دوباره در کنار او کار کنم برایم افتخار است. او اما می‌داند که بارسلونا باشگاه من است و باشگاه هم این موضوع را می‌داند. گواردیولا می‌داند که بارسلونا برای من بهترین تیم است.

هافبک دفاعی ۲۷ ساله آبی‌و‌اناری‌ها که تا کنون ۳۹۷ بازی برای بارسلونا انجام داده است، در ادامه درباره آمار بازی‌هایش در این تیم هم گفت: هدف من رکوردشکنی از حیث تعداد بازی برای بارسلونا نیست. فقط می‌خواهم که هر فصل از فصل قبل بهتر باشیم و اگر امکانش بود تا جایی ممکن بازی کنم و امیدوارم که دوران بازیگری‌ام را در بارسلونا به پایان برسانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.