مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پنالتی زدن ناهار یا شام نیست که بازیکنان به هم آن را تعارف کنند یا با اینکه با قسم بخواهند پنالتی بزنند.

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درباره دیدار روز گذشته تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس گفت: همه می‌دانند که چقدر این بازی سنگین بود. روند این بازی به گونه‌ای بود که ذوب آهن در دقایق ابتدایی خوب بازی کرد اما هر چه از بازی گذشت پرسپولیس بهتر شد و توانست کارهای تاکتیکی خوبی را در زمین انجام دهد. به نظرم با کم کردن یک هافبک دفاعی فاز هجومی پرسپولیس بیشتر شد و دیدیم که علیپور، مسلمان و طارمی موقعیت‌های خوبی هم خلق کردند.

وی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس می‌توانست از بازی دیروز ۳ امتیاز را بگیرد اما گاهی اتفاقات غیرمنتظر‌ه‌ای رخ می‌دهد که از مسائل تاکتیکی هم بیرون است. شاید اگر پنالتی پرسپولیس گل می‌شد کار ذوب آهن تمام بود اما در این فصل این چندمین بار است که به دلیل نداشتن پنالتی‌زن پرسپولیس ضرر می کند و این یک معضل برای این تیم به حساب می‌آید. هر بار یک نفر پنالتی می زند که به مشکل هم برمی‌خورد. زمانی که کامیابی‌نیا پشت ضربه پنالتی ایستاد کاملا مشخص بود که دروازه‌بان دستش را خوانده و بعد از اینکه این پنالتی گل نشد ورق کاملا برگشت.

مربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس دیروز می‌توانست ۳ امتیاز را بگیرد اما افسوس که این اتفاق رخ نداد. این تیم موقعیت‌های زیادی در هر بازی خلق می‌کند که این نشان می‌دهد از نظر تاکتیکی از حریفان بهتر است اما به هر حال نقاط ضعفی هم در این میان وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود. در دو بازی مقابل سپاهان و ذوب‌آهن ۴ امتیاز از دست دادیم و شاید اگر این امتیازات را گرفته بودیم الان به صدر جدول نزدیک تر می‌شدیم.

منافی درباره پنالتی سرخ‌پوشان که قرار بود محسن بنگر بزند اما در نهایت کامیابی‌نیا آن را از دست داد، اظهار داشت: مگر می‌شود در تمرینات پنالتی‌زن مشخص نشود؟ وقتی قبل از بازی پنالتی زن اول مشخص می‌شود این بازیکن از نظر روحی خودش را آماده زدن ضربه پنالتی می‌کند. اتفاقات دیروز برای من عجیب است. مگر پنالتی ناهار یا شام است که بازیکنان به هم تعارف می کنند یا اینکه با قسم و من بمیرم تو بمیری پنالتی‌زن عوض شود؟! درست است که بازیکنان با هم رفاقت خوبی دارند اما دیروز به راحتی ۳ امتیاز از دست پرسپولیس پرید. بنگر بازیکن باتجربه‌ای است و می‌توانست پنالتی را بزند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: تعارف کردن و قسم دادن فقط در فوتبال آماتور اتفاق می‌افتد و با یک حرکت غیرحرفه‌ای به راحتی ۳ امتیاز را از دست دادیم و به نظرم هواداران در آخر فصل حتما حسرت این ۳ امتیاز را می‌خورند. بعد از سال‌ها پرسپولیس می‌توانست در اصفهان ذوب آهن را شکست دهد که این اتفاقات افتاد. به نظرم باید این تعارف‌ها و قسم دادن‌ها تمام شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )