رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: قرار شد یکسری تغییرات در اساسنامه سازمان لیگ به وجود بیاید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در پایان جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: در جلسه امروز در خصوص مسائل مختلف بحث و گفت‌وگو شد. در مورد اساسنامه صحبت‌هایی بین اعضا انجام گرفت و قرار شد یکسری تغییرات در اساسنامه سازمان لیگ به وجود بیاید که این تغییرات باید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شود تا آن را اجرا کنیم.

وی افزود: مسئله دیگر در مورد تیم‌های پایه بود که قرار شد برای فصل آینده درمورد تیم‌های پایه برنامه‌ریزی جدید و وسیعی داشته باشیم چرا که هدفمان این است که اهمیت جدی به تیم‌های پایه بدهیم.

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: موضوع دیگر بازی‌های جام حذفی بود که قصد داریم برای فصل آینده بازی‌ها را به صورت رفت و برگشت برگزار نکنیم و فقط تک بازی باشد و فینال نیز تک بازی خواهد بود که در خرمشهر برگزار می‌شود.

تاج تصریح کرد: برای تقویم سال آینده مسابقات لیگ، ۱۴ روز برای مسابقات تیم امید در المپیک برنامه‌ریزی کرده بودیم که با توجه به عدم صعود این تیم به این رقابت‌ها در آن تاریخ‌ها می‌توانیم بازی‌هایمان را برگزار کنیم، فصل آینده لیگ برتر در تاریخ ۶ مردادماه آغاز می‌شود و نقل و انتقالات فصل آینده نیز برخلاف فصول گذشته قبل از آغاز فصل به پایان نمی‌رسد بلکه ما به باشگاه‌ها تا تاریخ ۱۵ شهریور مهلت داده‌ایم تا فصل نقل و انتقالات آزاد باشد.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ ۱۶ اسفند یک کارگاه بین‌المللی افسران امنیتی باشگاه‌های فوتبال کشور برای اولین بار در ایران برگزار خواهد شد. در این کارگاه مسئولان امنیتی فیفا، یوفا و AFC شرکت خواهند کرد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص بحث بازی‌های نمایندگان ایران با تیم‌های عربستانی در زمین بی‌طرف گفت: روز گذشته جلسه‌ای در این زمینه در وزارت ورزش داشتیم. از سوی وزیر ورزش تاکید شد که باشگاه‌های داخلی میزبانی تیم‌های عربستانی را برعهده بگیرند چرا که کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد. همه ما در تلاش هستیم تا میزبانی را از باشگاه‌هایمان نگیرند و این بدان معنا نیست که بخواهیم از لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهیم.

تاج اضافه کرد: یک عده اعلام نگرانی می‌کنند که نکند باشگاه‌های ما کناره‌گیری کرده و با محرومیت‌ ۲ ساله از حضور در لیگ قهرمانان آسیا مواجه شوند اما این‌طور نیست ما با مذاکره می‌خواهیم کارها را پیش ببریم. خوشبختانه کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد و حتی بازی‌های تیم‌های ملی عراق، سوریه و افغانستان و... در ایران برگزار می‌شود. وزیر از ما خواست از حق میزبانی‌مان دفاع کنیم و حتی شده با AFC مذاکره حضوری داشته باشیم تا به هدفمان برسیم.

تاج در خصوص اینکه گفته می‌شود وزیر ورزش به وی اعلام کرده رئیس فدراسیون آینده فوتبال او خواهد بود، اظهار داشت: نه چنین چیزی نیست، اصلا صحبتی در این خصوص با وزیر نداشته‌ام.

در ادامه خبرنگاری مدعی شد این خبر ما موثق است و شما قصد نامزدی ریاست فدراسیون را دارید، تاکید کرد: نه خبر شما غیرموثق است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.