سرمربی تیم فوتبال الجیش قطر تأکید کرد که تیمش نسبت به سال گذشته که با تیم نفت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان روبه‌رو شدند، تفاوت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صبری لاموشی پیش از نشست خبری دیدار تیم‌های نفت ایران و الجیش قطر اظهار داشت: بازی ما در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و ما سال گذشته هم مقابل نفت در همین مرحله بازی کرده بودیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم و می‌دانیم نفت تیم خوبی است و سعی می‌کنیم حریف‌مان را شکست بدهیم. در تمرین امروز خودمان را برای پیروزی آماده می‌کنیم.

سرمربی الجیش قطر درباره اینکه تیمش نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته است و این مضوع چقدر به الجیشی‌ها کمک خواهد کرد، گفت: نسبت به سال گذشته خیلی فرق کرده‌ایم. بعد از یک سال حضور در الجیش دو سه تغییر داشته‌ایم که این تغییرات شرایط‌مان را تغییر داده است. ضمن اینکه من یک سال با این بازیکنان کار کرده‌ام و شرایط امروزم با سال قبل تفاوت دارد.

لاموشی با اشاره به اهمیت بازی تصریح کرد: بازی کردن در ایران مشکل است و این را سال گشته تجربه کردیم. از طرف دیگر بازی در لیگ قهرمانان است و اگر الجیش می‌خواهد به مرحله بعد صعود کند باید در بازی فردا این را نشان دهد.

وی درباره جوسازی عربستانی و اینکه آیا در ورود به ایران با رفتار بدی روبرو شده است یا نه، گفت: ما پس از ورود به ایران سورپرایز شدیم. این دفعه دوم است که این سؤال را از من می پرسند. همه چیز خوب بود و استقبال خوبی از ما شد، میهمان‌نوازی عالی بود، در هتل خوبی اسکان یافتیم و مشکلی نداشتیم. ما اتفاق بدی مشاهده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال الجیش در پاسخ به این سؤال که تیمش چه تغییراتی کرده و شرایط آن در لیگ قطر به چه شکل است، گفت: برای من همه چیز مشخص است و لیگ قهرمانان با لیگ و جام حذفی هر کشوری متفاوت است. شاید ما یکی دو تغییر داشته‌ایم، اما فلسفه‌ما همان است که در فصل گذشته بود. هر دو تیم می‌آیند تا خودشان را در لیگ قهرمانان آسیا نشان دهند و امیدوارم ما موفق باشیم.

به گزارش تسنیم، سعود الخاطر، دروازه‌بان تیم الجیش هم در خصوص بازی گفت: بازی سختی داریم و با علم به این موضوع به اینجا آمده‌ایم. این را می‌دانستیم و به ایران آمدیم، اما تیم‌مان بهتر شده و کار کرده‌ایم. هم‌تیمی‌های من این روح را دارند که در بازی فردا موفق شوند. بازی قبلی را در لیگ قطر ۳ بر صفر بردیم و با اعتمادبه‌نفس به ایران آمده‌ایم تا پیروز شویم.

وی افزود: بعد از دوره آماده‌سازی خوبی که داشتیم یک بازی خوب مقابل زنیت داشتیم و این بازی دوستانه کمک کرد تا شرایط خوبی برای این فصل داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.