سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در عین حال که تأکید داشت تیمش برای مصاف رودر رو با آبی‌پوشان شهر ناپل آماده است، گفت این بازی قهرمان سری A را مشخص نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس روز گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌چهارم سری A، موفق شد میزبانش فروزینونه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و فاصله دو امتیازی‌اش را با ناپولی صدرنشین حفظ کند. این در حالی است که بانوی پیر هفته آینده باید به مصاف ناپولی برود و در صورت بردن آن بازی صدر جدول را از چنگ شاگردان مائوریتسیو ساری درآورد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس که تیمش چهاردهمین پیروزی متوالی خود را در سری A کسب کرد، به شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا، در خصوص بازی هفته آینده تیمش گفت: بازی خوبی خواهد شد که البته سرنوشت اسکودتو را تعیین نخواهد کرد، اما ما برای آن آماده‌ایم. ما بازیکنان بزرگی داریم که ناپولی باید از روبه‌رو شدن با آنها نگران باشد. من فقط می‌توانم به مائوریتسیو ساری‌ (سرمربی ناپولی) تبریک بگویم، چون تیمش فصل فوق‌العاده‌ای داشته است. از آخرین باری که ناپولی این چنین در صدر جدول بوده است، سال‌ها می‌گذشت.

آلگری درباره بازی تیمش برابر فروزینونه هم اظهار داشت: بازیکنانم کارشان را خوب انجام دادند، اما می‌توانستند بهتر از این هم بازی کنند. وقتی شما یک تعداد مشخص بازی انجام می‌دهید، می‌دانید که دیر یا زود یک گل از راه خواهید رسید پس با عجله کردن برای گلزنی فقط به حریف‌تان یک امتیاز می‌دهید. ما در ابتدای بازی دو موقعیت گلزنی فوق‌العاده داشتیم، اما پس از آن به دردسر افتادیم، چون فروزینونه به خوبی دفاع می‌کرد. ما باید سریع‌تر، تأثیرگذارتر و با آرامش خاطر بیشتری از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم.

سرمربی بانوی پیر تأکید کرد: زمانی که شما در تیم‌تان کلی بازیکن جوان دارید، احتمال رخ دادن اشتباه از سوی آنها وجود دارد. فروزینونه در این فصل در خانه‌اش فقط به ناپولی بد باخته است، پس این بازی از آن بازی‌هایی نبود که ما پیروزی‌مان را تضمین شده بدانیم.

یوونتوس اگرچه بازی را برد، اما یکی از مهره‌های کلیدی‌اش را از دست داد. جورجو کیه‌لینی، دفاع میانی با تجربه بانوی‌پیر از ناحیه ساق پا آسیب دید و احتمالاً نمی‌تواند به بازی شنبه هفته آینده برابر ناپولی برسد.

آلگری در این خصوص هم عنوان کرد: متأسفانه مصدومیتی قبلی کیه‌لینی عود کرده است. البته ما آندره‌آ بارتزالی، دانیه روگانی و حتی استفان لیشت‌اشتاینر را داریم که می‌توانند در مرکز خط دفاع بازی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.