هافبک استقلال اهواز گفت: بعد از بازی به من زنگ زدند و گفتند ضربه‌‌مان به گل تبدیل شده است و طالب‌لو توپ را از درون دروازه بیرون کشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عادل کلاه‌کج بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در خصوص این بازی گفت: واقعا بازی خیلی خوبی را مقابل استقلال تهران انجام دادیم و می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم اما واقعا بدشانس بودیم.

وی افزود: در نیم فصل اول هم چند بازی خوب انجام دادیم و فقط نتیجه نمی‌گرفتیم. بازیکنان ما آنطور که باید تمرکز و اعتماد به نفس لازم را در این بازی نداشتند و این هم به خاطر جوانی‌شان است. خیلی از امتیازات به خاطر همین مسئله در نیم فصل اول از دست رفت.

کلاه‌کج یادآور شد: بازیکنان ما در دیدار امروز نشان دادند که می‌توانند مقابل تیم‌های مدعی هم عملکرد خیلی خوبی داشته باشند. امروز می‌توانستیم بازی را ببریم. ضربه آخری که سمت دروازه استقلال زدیم به من از منزل اطلاع دادند توپ گل شده و طالب‌لو توپ را از درون دروازه بیرون کشیده است. (در این لحظه طالب‌لو که نزدیک کلاه‌کج بود، گفت: بعد از بازی چطور فرصت کردند به تو زنگ بزنند!)

هافبک استقلال اهواز خاطرنشان کرد: مقابل استقلال تلاش خودمان را کردیم تا بازی را ببریم اما کسب یک امتیاز هم برای ما بد نیست. حالا نمی‌دانم ضربه‌ام واقعا گل شد یا نه، قضاوت را در این مورد به کارشناسان واگذار می‌کنیم. آنچه مسلم است در ادامه راه تیم متفاوت‌تری را خواهید دید.

کلاه‌کج درباره وضعیت مالی باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد:‌ از ابتدای فصل تا به حال خود من حتی یک هزار تومانی هم از باشگاه نگرفته‌ام. اگر هم قرار باشد پول بدهند به بازیکنان جوان بدهند که واقعا اوضاع مالی‌شان خراب است.

وی اظهار داشت: تیم ما شایستگی زیادی دارد و اگر بخواهیم، می‌توانیم در لیگ برتر ماندنی شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.