سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اعتقاد دارد که تیمش در دقایق پایانی موفق به گشودن دروازه استقلال شده، اما داور به اشتباه از اعلام گل به سود این تیم خودداری کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: دیروز که صحبت کرده بودم، گفتم با چوب و کلت به مصاف توپ و تانک آمده‌ام و به نظرم نباید از کسب نتیجه تساوی خوشحال باشیم،‌ چون با هفت امتیاز در انتهای جدول بودیم، اما دلیل اینکه من خوشحال شدم و شادی کردم، این بود که با یک مشت بچه به مصاف تیم پرمهره استقلال آمدم و توانستم از این تیم بزرگ یک امتیاز بگیرم.

وی ادامه داد: ما روی برنامه کار کرده بودیم و هدف‌مان این بود که به استقلال اجازه بدهیم توپ را در اختیار داشته باشد. مشاهده کردید که هر وقت توپ را گرفتیم با هدف و تاکتیک به سمت دروازه حریف حمله کردیم و دیدید که چه شهامتی داشتیم. استقلال تیم کوچکی نیست. این تیم از قدمت زیادی برخوردار است و کادر فنی خوبی دارد. زمانی که مجید صالح مربی این تیم تیم‌های اروپایی را در تلویزیون آنالیز می‌کند، واقعاً لذت می‌برم.

سرمربی استقلال اهواز عنوان کرد: ما با چوب دستی و کلت کمری مقابل تانک قرار داشتیم. از مدیرعامل تیم تشکر می‌کنم. او به من گفت که از تلاش برای استفاده از نیروهای جوان خوزستانی دست نکشم و خوشحالم این مسئله جواب داد.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم تیم ملی در آسیا آقایی کند باید امثال ایرانپاک، کازرانی و ... حضور داشته باشند. بنابراین باید از جوانان استفاده کنیم تا بتوانیم موفق شویم. در بازی تیم ملی ایران با الجزایر مجید نامجو‌مطلق خوش درخشید و من همواره از او به عنوان یک بازیکن خوزستانی نام می‌برم. به نظرم تیم ملی باید چندین نامجومطلق داشته باشد و از بچه‌های خوزستان بیشتر استفاده شود.

وی یادآور شد: من دیروز در نشست خبری پیش از بازی گفتم که می‌خواهم از اعتبار ۱۵۰ ساله بختیاری‌زاده‌ها دفاع کنم اما به من ایراد گرفتند و گفتند که فوتبال ۱۰۸ ساله است، چگونه شما می‌خواهید از اعتبار ۱۵۰ ساله فوتبال خانواده‌تان دفاع کنید؟ اما ۳۰ سال فوتبال سهراب، داریوش، سیاوش، کوروش، علی و سایر بختیاری‌زاده‌ها که با هم جمع شود ۱۵۰ سال خواهد شد. من این اعتبار را گذاشته‌ام تا برای استقلال اهواز کاری کنم شاید کار من با این بازیکنان سخت باشد، اما مطمئناً آینده فوتبال ملی ما نیز می‌تواند با جوانان استقلال اهواز تضمین شود.

سرمربی تیم استقلال اهواز درباره اینکه داوری بازی چند مشکل داشت، گفت: توپ ما در دقایق پایانی گل شده بود و از زاویه‌ای که من دیدم توپ به گل تبدیل شده بود. موعود بنیادی‌فر داوری جنتلمن، تحصیلکرده، جوان و حرفه‌ای است که می‌تواند کلاس داوری ایران را بالا ببرد. امیدوارم مانند موعود و موعودها در فوتبال ما بیشتر شود، اما او اشتباه کرد و خدا کند من اشتباه کرده باشم.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: گلی که ما خوردیم خطای اوت به سود ما شده بود، اما داور به سود استقلال گرفت. توپ‌مان هم در دقیقه ۹۰ گل شد و به نظرم موعود در این دو صحنه تمرکز لازم را نداشت. در بازی رفت هم داور اشتباه کرد، اما مسئولان به من گفتند چیزی نگو و ما خودمان داور را چهار جلسه محروم می‌کنیم، اما همین داور در لیگ قضاوت می‌کند. اگر ما سه امتیاز بازی رفت استقلال را می‌گرفتیم من اخراج نمی‌شدم در لیگ مانده بودم و وضعیت استقلال اهواز اینگونه نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.