سرمربی پیشین چلسی تاکید کرد به زودی به فوتبال برمی‌گردد و احتمال حضور او در هر تیمی غیر از تیم‌های لندنی وجود دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مجله «GQ»، ژوزه مورینیو بعد از فصل کابوس واری که با چلسی پشت سر گذاشت، در دسامبر سال گذشته از هدایت این تیم لندنی برکنار شد و تاکنون هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است. هرچند شایعات زیادی درباره توافق او با شیاطین سرخ برای فصل آینده به گوش می رسد.

این مربی پرتغالی تاکید کرد که به زود به فوتبال برمی گردد و این احتمال وجود دارد که هدایت هر تیمی را بر عهده گیرد.

او گفت: اکنون در شرایط کنونی شغلی ندارم و هدایت تیمی را برعهده نگرفتم اما باید بگویم نمی دانم فوتبال مرا به کجا خواهد برد. به هیچ وجه نمی توان آینده را در این رشته پیش بینی کرد و همین باعث جذابیت آن شده است.

سرمربی پیشین چلسی ادامه داد: در حال حاضر در لندن به سر می برم و خانه‌ام اینجاست اما باید بگویم آماده هستم به عنوان یک مربی حرفه ای در جایی غیر از لندن مربیگری کنم. به فوتبال عادت کردم و نمی توانم دور از آن باشم. برای اینکه خوشحال باشم، به فوتبال نیاز دارم.

سرمربی پیشین رئال مادرید در پایان سخنانش گفت: به زودی به فوتبال برمی‌گردم. از سال ۲۰۰۰ تاکنون در حال یادگیری هستم. وقتی از چلسی در سال ۲۰۰۷ کنار رفتم، بعد از چند ماه دوباره به فوتبال برگشتم. اکنون هم برای بار دوم از چلسی اخراج شدم و دوباره بیکار هستم. ۱۵- ۱۶ است که در فوتبال مربیگری می کنم و این برای دومین بار است که در مسیر فوتبالی‌ام دچار وقفه می شوم. شرایط برای من دراماتیک نیست و در سریع ترین زمان ممکن برمی‌گردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.