سرمربی بارسلونا از حضور نداشتن در مراسم توپ طلا ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، چهارشنبه شب بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف اسپانیول می رود. آبی اناری‌ها در دیدار رفت ۴ بر یک پیروز شدند. لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: قصد داریم یک نتیجه مناسب را کسب کنیم، هدف ما همیشه برتری از همه در ۹۰ دقیقه بازی است و فردا نیز اینچنین خواهد بود. بازی برابر اسپانیول همیشه هیجان‌انگیز است.

دیشب مراسم گالا در زوریخ سوئیس برگزار شد و انریکه به عنوان بهترین سرمربی سال معرفی شد. او در این باره اظهار کرد:‌خیلی خوشحالم، این کار گروهی همه بازیکنان باشگاه و دیگر دست‌اندرکاران است. از همه کسانی که به من رای دادند سپاسگزاری می‌کنم. متاسفانه نتوانستم در این مراسم حضور یابم.

لیونل مسی، مهاجم بارسلونا برنده توپ طلا شد. سرمربی آبی اناری‌ها در این ارتباط گفت: باید خوشحال بود که پس از فتح پنج جام دو سال گذشته عناوین بهترین بازیکن و سرمربی سال نیز به بارسا اختصاص یافت. واضح است که مسی بهترین بازیکن تمام ادوار است. دیگر بازیکنان همچون نیمار در سطح جهانی در حال شناخته شدن هستند. خیلی از شاگردانم شایستگی حضور در این جایگاه را دارند.

در بازی رفت در تیم اسپانیول و بارسلونا در تونل ورزشگاه درگیری پیش آمد و لوئیس سوارس مهاجم آبی – اناری‌ها به بازیکنان اسپانیول توهین کرد و دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. انریکه اعلام کرد که پس از این اتفاق با بازیکنانش صحبت کرده است. او در ادامه افزود: نظرات رد و بدل شد و اتفاق عجیبی نیفتاد. باید نسبت به کلماتی که در زمین گفته می‌شود دقت داشت و آرام بود.

قرار شد برای کم شدن تنش‌ها سرمربی دو تیم همدیگر را ملاقات کنند. انریکه در این باره گفت: سال گذشته نیز این کار را انجام دادیم. اگر این کار باعث آرام شدن جو می‌شود پس انجام شود بهتر است. اما نمی‌دانم تاثیری خواهد داشت یا نه. در نهایت هر دو طرف از بازیکنان خود حمایت می‌کنند.

سرمربی بارسلونا درباره خرید در فصل نقل و انتقالات زمستانی اظهار کرد: تقویت خط تهاجمی را ترجیح می‌دهم اما دوست دارم در تمام خطوط تیم را تقویت کنم. برای امضای قرارداد باید مذاکره کرد و همیشه این کار سخت است. هیچ کس دوست ندارد بازیکن مهم تیمش را از دست بدهد.

انریکه درباره تنوع پست مسی معتقد است: توانایی مسی در کشف بازی است. او توانایی بای در هر پستی را دارد و به همین خاطر بازیکن کاملی است. شک ندارم او در هر جای زمین بازی کند به خوبی عمل خواهد کرد.

انریکه از استفاده از تکنولوژی در بازی‌ها حمایت کرد و افزود: این کار به داوران کمک می‌کند. قضاوت کار آسانی نیست. خیلی از اطلاعات از دست داور می‌رود چون چشم یک انسان نمی‌تواند همه چیز را تحت کنترل داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.