تیم‌های فوتبال امید ایران و سوریه پس از ۴۵ دقیقه نخست بازی افتتاحیه رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو در قطر با تساوی به رختکن رفتند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، تیم‌های فوتبال امید ایران و سوریه در چارچوب رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۷ در ورزشگاه السد قطر به مصاف یکدیگر رفته‌اند تا این رقابت‌ها را به صورت رسمی آغاز کنند.

دقیقه ۱۳: مهم‌ترین موقعیت نیمه اول این بازی به سود ایران رقم خورد. ضربه ایستگاهی که با خطا بر روی ارسلان مطهری درست پشت محوطه جریمه خلق شده بود، توسط علی کریمی به گوشه موافق دروازه سوریه زده شد که توپ با برخورد به دست دروازه‌بان سوری و دیرک دروازه، روانه کرنر شد.

پس از آن در ریباند کرنری که به روی دروازه ارسال شد، میلاد محمدی ضربه‌ای را با پای چپ به سوی دروازه سوریه شلیک کرد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: یک موقعیت خوب دیگر در این دقیقه برای ایران از دست رفت. ارسال خوب مهدی ترابی از سمت راست ارسال شد که اسماعیلی نتوانست به خوبی از این موقعیت استفاده کند و توپ را با کم‌دقتی به بیرون فرستاد.

محمد خاکپور در این دیدار، محمد رضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی عبدالله زاده، وحید حیدریه، مهدی ترابی، میلاد محمدی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علیرضا نقی زاده و ارسلان مطهری از ابتدا روانه میدان کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.