بال بلژیکی که لوئیز فن‌خال در ابتدای فصل جاری در فهرست بازیکنان مازادش قرار داده بود، دوباره به جمع شیاطین سرخ باز خواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عدنان یانوزای به زودی به اولدترافورد بازمی‌گردد. این خبر را توئیتر باشگاه منچستریونایتد اعلام و شایعه‌ای را که روز گذشته برخی از رسانه‌ها در خصوص بازگشت بال بلژیکی تیم فوتبال بورسیا دورتموند به اولدترافورد منتشر کرده‌اند، تأیید کرده است.

یانوزای که سال ۲۰۱۱ از تیم اندرلشت بلژیک به منچستریونایتد پیوست، در پایان فصل گذشته در فهرست بازیکنان لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ قرار گرفت و به طور قرضی به بورسیا دورتموند پیوست.

حالا بعد از گذشت تنها هفت ماه از پیوستن این بازیکن ۲۰ ساله به زردپوشان وستفالن، فن‌خال خواهان بازگشت او به اولدترافورد شده است و از قرار معلوم باشگاه دورتموند هم با این موضوع موافقت کرده، چرا که یانوزای در نیم‌فصل اول فوتبال آلمان نقش پررنگی در برنامه‌های توماس توخل، سرمربی دورتموندی‌ها نداشته است.

یانوزای که از ابتدای فصل تاکنون تنها شش بار برای دورتموند به میدان رفته است، قرار بود تا پایان فصل در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک بازی کند.

انتظار می‌رود که یانوزای طی چند روز آینده به اولدترافورد بازگردد، اما بعید به نظر می‌رسد که او به بازی بعدی شیاطین سرخ که شنبه هفته آینده در ورزشگاه اولدترافورد برابر شفیلدیونایتد در جام حذفی انگلیس است، برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.