مهاجم برزیلی لیورپول مصدوم شده است و تا پایان ماه ژانویه قادر به همراهی قرمزپوشان مرسی‌ساید نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گاردین، فیلیپه کوتینیو به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ تا پایان ماه ژانویه (۱۱ بهمن) خانه‌نشین شده و پنج بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد. در همین حال دژان لوورن، مدافع صرب قرمزپوشان مرسی‌ساید هم تا ۱۰ روز آینده قادر به همراهی تیم تحت هدایت یورگن کلوپ نیست.

کوتینیو و لوورن هر دو در نیمه اول بازی سه‌شنبه شب لیورپول برابر استوک‌سیتی در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه مصدوم شدند و به این ترتیب بازی بعدی تیم‌شان در جام حذفی برابر تیم اکسترسیتی را از دست دادند.

کوتینو اما بیش از لوورن غایب خواهد بود و بازی‌های بیشتری را از دست خواهد داد. او علاوه بر بازی خارج از خانه تیمش در دور سوم جام حذفی انگلیس، بازی حساس هفته آینده مرسی‌سایدی‌ها برابر آرسنال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر که در آنفیلد برگزار می‌شود را هم از دست داد.

این در حالی است که لیورپولی‌ها بعد از آرسنال باید میزبان منچستریونایتد باشند. بازی خارج از خانه برابر نوریچ‌سیتی، بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه برابر استوک‌سیتی در آنفیلد، مسابقات بعدی لیورپول تا پایان ماه ژانویه هستند که کوتینیو نمی‌تواند در آنها به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.