مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که هافبک تیم‌شان را به خاطر تغییر برنامه‌ریزی مسابقات از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید صالح در گفت‌وگو با رادیو ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا دیدار امروز (دوشنبه) استقلال مقابل سیاه‌جامگان مشهد برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: خیلی دوست دارم که بگویم قطعاً برگزار می‌شود، اما آنقدر در این دو روز رفتیم به هتل و وسایل‌ها را جمع کردیم و برگشتیم که نمی‌توانم به صورت قطعی صحبت کنم. تا این لحظه قرار است بازی برگزار شود. ضمن اینکه حس و تجربه من می‌گوید که روز گذشته هوا خوب بوده و می‌توانست بازی برگزار شود.

وی افزود: با توجه به اینکه از قبل اعلام شده بود که بازی یکشنبه برگزار می‌شود تیم برای اردوی قبل از بازی روز شنبه راهی هتل شده بود. ساعت ۱۸:۴۵ غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که بازی برگزار می‌شود، اما در جلسه فنی و حول‌وحوش ساعت ۲۰ شب به ما اعلام کردند که به خاطر آلودگی هوا بازی برگزار نمی‌شود. به همین خاطر مجبور شدیم به بازیکنان بگوییم که به منازل خود بازگردند و به آنها گفتیم که بازی سه‌شنبه برگزار می‌شود.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: قرار شد براین اساس دوشنبه شب برای اردوی قبل از بازی راهی هتل شویم و در همین راستا که دو روز مانده به مسابقات بود باید تمرین خود را برگزار می‌کردیم. قرار بود ساعت ۱۲:۳۰ روز یکشنبه تمرین کنیم، اما به خاطر یک اتفاق تمرین به ساعت ۱۵ موکول شد. هنوز ۲۰ و چند دقیقه از تمرین نگذشته بود که فرزاد مجیدی (سرپرست موقت تیم استقلال) اعلام کرد که به او گفته‌اند بازی دوشنبه برگزار می‌شود. به همین خاطر مجبور شدیم برنامه تمرین را به یکباره تغییر دهیم. متأسفانه به علت همین تغییرات برنامه خسرو حیدری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم.

صالح در مورد اینکه چرا حیدری مصدوم شد، افزود: چون شرایط تمرین را تغییر داده بودیم. شاید هم خسرو حیدری از لحاظ روحی روانی خود را برای بازی روز سه‌شنبه آماده کرده بود، اما به یکباره برنامه تغییر کرد. به هر حال به بازیکنان گفتیم بروند و وسایل اردو را با خود بیاورند و حدود ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ خودشان را به هتل رساندند.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای تیم استقلال در روز گذشته پیش آمد، عنوان کرد: ما در تمرین وسایل اردو نداشتیم و لباس‌های‌مان متفاوت از لباس‌های اردو بود. امیدوارم مسئولان امر خودشان را در این شرایط جای ما بگذارند و بدانند چه شرایطی داریم. در مجموع باید بگویم ناچاریم بازی کنیم و وظیفه داریم تلاش‌مان را در این دیدار به کار ببریم، اما امیدوارم از این پس برنامه‌ها روتین‌تر باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با این موضوع که شاید سازمان لیگ هم در تغییر برنامه‌ها مقصر نباشد نیز گفت: نمی‌خواهم ارگان خاصی را نام ببرم. مهدی تاج و همکارانش تلاش خود را می‌کنند. در این مدت چندین بار لیگ به خاطر تیم ملی و تیم فوتبال امید تعطیل شده است.

صالح در خصوص جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم نیز گفت: اجازه بدهید تا زمانی که قطعی نشده است صحبت نکنیم. در حال حاضر مجید حسینی، مدافع جوان ما به تیم راه‌آهن پیوسته است و در حال بررسی شرایط بازیکنان خارجی هستیم. همان‌طور که می‌دانید دو بازیکن بازیساز به نام‌های ریوالدو و کرار جاسم را از دست داده‌ایم و نیاز داریم در این پست تیم را تقویت کنیم. فکر می‌کنم تا آخر هفته وضعیت بازیکنانی که می‌خواهیم، مشخص شود.

وی در واکنش به اظهارات مسعود معینی مبنی بر اینکه استقلال نیاز به یک تمام‌کننده دارد، تصریح کرد: ما باید همه چیز را بررسی کنیم، اما تمرکز اصلی ما روی پست‌هایی است که اشاره کردم. ضمن اینکه باید ببینیم چه بازیکنانی را از دست می‌دهیم و چه بازیکنانی را باید جذب کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه خسرو حیدری و رمضانی را برای بازی برابر سیاه‌جامگان در اختیار ندارند به بازی با ملوان اشاره کرد و گفت: به سازمان لیگ پیشنهاد کردیم که با توجه به عدم حضور استقلال و ملوان در لیگ قهرمانان آسیا، این دیدار مانند بازی نفت - استقلال اهواز به تعویق افتاده و در زمان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود. ظاهراً سازمان لیگ در ابتدا از این پیشنهاد استقبال کرده بود، اما قرار است بازی در همان تاریخ اعلام شده برگزار شود.

صالح ادامه داد: ما برای روز چهارشنبه بلیت‌های انزلی را تهیه کرده بودیم، اما اکنون با تغییر زمان این بازی ممکن است برای روز پنجشنبه نتوانیم بلیت تهیه کنیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت منصور پورحیدری خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد آقای پورحیدری امروز آزمایش می‌دهد. فکر می‌کنم آن دغدغه‌هایی که در مورد آن صحبت می‌کردند منفی باشد و ایشان به بخش منتقل شود. تا جایی که می‌دانم هوشیاری آقای پورحیدری نسبت به روزهای اول بهتر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.