ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل که سابقه حضور در دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا را دارد از مسی به عنوان بازیکن مورد علاقه خود سخن گفت و او را به کریستیانو رونالدو ترجیح داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه دیونسا سنترال، رونالدوی برزیلی از بازیکنان است که سابقه حضور در رئال مادرید و بارسلونا را دارد و به همین خاطر می‌تواند به راحتی درباره این دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا قضاوت کند.

او درباره تجربه حضور در این دو تیم بزرگ گفت: باید بگویم که دوران حضورم در رئال مادرید بسیار بهتر و موفقیت آمیزتر بود. این یک واقعیت است که در رئال بهتر ظاهر شدم و خاطرات شیرین‌تر هم دارم. وقتی در رئال مادرید بودم انگار در خانه خود به سر می‌بردم. واقعا از بازی کردن برای این تیم لذت می‌بردم و روزهای بسیار خوبی را با پیراهن این تیم پشت سر گذاشتم.

این ستاره بزریلی درباره بارسلونا هم گفت: بارسلونا هم شهر بسیار زیبایی است و از حضور در آن لذت می‌بردم. همواره دوست دارم که به این شهر زیبا سفر کنم اما باید اعتراف کنم که دوران حضورم در رئال بهتر از دوران حضور در بارسلونا بود.

رونالدو در پایان سخنان خود به مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو ستاره بزرگ فوتبال جهان پرداخت و نظر جالبی در این زمینه داشت. او گفت: اگر قرار باشد که بازیکن مورد علاقه خود را انتخاب کنم او کسی جز لیونل مسی نیست. به نظرم مسی بهترین بازیکن جهان است و او را به کریستیانو رونالدو ترجیح می‌دهم. البته باید این را هم بگویم که رونالدو هم بازیکن بسیار کاملی است و علاقه زیادی هم به او دارم اما مسی بدون شک کامل‌تر از او است.

مسی و رونالدو در سال ۲۰۱۵ هم رقابت تنگاتنگی برای کسب توپ طلا دارند و به احتمال خیلی زیاد این جایزه به مسی خواهد رسید چرا که او توانست سه‌گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آورد، این درحالی است که رونالدو هیچ جامی را به دست نیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.