سرمربی سابق استقلال اهواز گفت: اگر بازیکنان مدنظرم جذب می‌شدند، می‌توانستیم تیم را حفظ کنیم، اما با این وضعیت استقلال اهواز سقوط می‌کند.

علی حنطه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد جدایی‌اش از استقلال اهواز گفت: امشب با مسئولان باشگاه دیدار کردم و به آنها مشکلات تیم را گفتم. به مسئولان تیم اعلام کردم به ۶ بازیکن جدید نیاز دارم و اگر آنها می‌توانند تیم را تقویت کنند، ما هم هستیم و تیم را نگه می‌داریم. آنها اعلام کردند فعلاً نمی‌توانند این کار را انجام دهند و من هم تصمیم گرفتم از سمت خود کنار بروم و ان‌شاءالله استقلال اهواز موفق باشد.

وی درمورد اینکه آیا او استعفا داده یا از سمتش برکنار شده است، تأکید کرد: این جدایی به نوعی استعفا بود. من اعلام کردم برای نگه داشتن تیم باید احمد آل‌نعمه، فرشید طالبی، عرفان مفتولی، امین پورعلی، محسن آذرباد، مهیار میری و... را جذب کنم. با جذب این نفرات تیم را حفظ می‌کردم، ولی در این شرایط هیچ شانسی برای موفقیت وجود ندارد.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه آیا مدیریت باشگاه در کار او اخلال به‌وجود نمی‌آوردند، تصریح کرد: بنده اجازه دخالت به هیچ کسی نمی‌دادم. من را همه در اهواز می‌شناسند. متأسفانه ما کمبودهایی داشتیم و این ضعف‌های امکاناتی بنده را به این نتیجه رساند که از استقلال اهواز جدا شوم.

وی در مورد اینکه استقلال اهواز می‌تواند در لیگ برتر بماند، عنوان کرد: اگر بازیکنان مدنظرم جذب می‌شدند، تیم در لیگ برتر می‌ماند، اما با این وضعیت استقلال اهواز سقوط می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استقلال اهواز از ابتدای فصل جاری با مشکلات مدیریتی روبه‌رو بوده و به‌دلیل ضعف مدیریتی مسئولان این تیم در فصل جاری بارها با تغییرات فراوان روبه‌رو شده است.

در همین راستا علی حنطه سرمربی استقلال اهواز امشب با مسئولان تیمش جلسه داشت و وقتی مدیریت باشگاه نتوانست به خواسته‌های این مربی جامه عمل بپوشاند، وی از سمت خود کناره‌گیری کرد که این مسئله با موافقت باشگاه همراه شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.