تیم ملی فوتسال ایران در صورت تامین هزینه‌های اسکان و بلیت هواپیما به کشور تاجیکستان، اردوی یک هفته‌ای را قبل از جام ملت‌های آسیا در این کشور برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران قصد دارد یک هفته قبل از برگزاری مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا، اردویی را در کشور تاجیکستان برگزار کند تا بازیکنان تیم ملی با شرایط آب و هوایی و محیطی جام ملت‌های آسیا بیشتر آشنا شوند.

جام ملت‌های آسیا اواخر بهمن و اوایل اسفند امسال در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

هنوز برپایی اردوی تیم ملی فوتسال در تاجیکستان قطعی نشده و مشروط به تامین هزینه‌های حضور ایران از سوی کشور تاجیکستان است.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: تاجیکستان هم تمایل دارد که ما یک اردویی را در این کشور برگزار کنیم ولی ایران تیمی نیست که تحت هر شرایطی و هر دعوتی، پاسخ مثبت بدهد. در صورتی که تاجیک‌ها هزینه‌های اسکان و بلیت هواپیمای تیم ملی را تقبل کنند، ما به این کشور خواهیم رفت و قبل از جام ملت‌های آسیا، اردوی یک هفته‌ای خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه وضعیت این اردو چه زمانی مشخص می‌شود؟ تاکید کرد: ما اخیراً نامه‌ای برای فدراسیون تاجیکستان فرستاده‌ایم و شرایطمان را به آنها گفته‌ایم؛ در صورتی که با این شرایط موافقت شود، به تاجیکستان خواهیم رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.