مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران در خصوص اتفاقات روز گذشته دیدار پرسپولیس و نفت از هفته سیزدهم لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم رسته، مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران در خصوص اتفاقات روز گذشته دیدار پرسپولیس و نفت از هفته سیزدهم لیگ برتر توضیحاتی را به خبرگزاری فارس ارائه کرد:

در خصوص مسابقه فوتبال میان تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس در روز دوشنبه مورخ ۹/۹/۹۴ و فوت یکی از هواداران تیم پرسپولیس به استحضار میرساند، فرد متوفی بنام سید نجی الله حسینی ۶۹ ساله در اوایل شروع بازی و حدوداً دقیقه ۱۲ در حین تماشای مسابقه دچار ایست قلبی شد که بلافاصله عوامل اورژانس در محل سکوها حاضرشدند.  پس از اقدامات اولیه احیاء نامبرده را به آمبولانس اورژانس منتقل و سپس به بیمارستان بعثت اعزام کردند که متأسفانه در مسیر انتقال به بیمارستان و یا در بیمارستان دار فانی را وداع گفت .

در ادامه و در اواخر نیمه اول نیز یکی دیگر از تماشاچیان و هواداران پرسپولیس دچار تشنج شد که با حضور عوامل اورژانس و انتقال به داخل آمبولانس پس از انجام اقدامات درمانی مداوا شد و تا آخر بازی در آمبولانس ماند. سپس با اتمام مسابقه ورزشگاه را ترک کرد و این در حالی بود که تا اواسط نیمه دوم حضور تماشاگران بصورت عادی سپری می‌شد تا اینکه از اواسط نیمه دوم تعدادی از تماشاگران پرسپولیس قصد داشتند به قسمت سکوهای پشت نیمکت تیم نفت بروند که به دلیل رعایت ضوابط و قوانین حق تیم میزبان از حضور در این قسمت جلوگیری شد.  در این صحنه هیچگونه حادثه‌ای رخ نداد و کسی آسیب ندید.

پیرامون وضعیت اینترنت ورزشگاه اقداماتی در جهت سرعت اینترنت و خرید پهنای باند اختصاصی صورت گرفته و نسبت به قبل شرایط مناسب‌تری پیدا کرده اما هنوز در حد مطلوب قرار نگرفته است. در تلاشیم تا با همکاری سازمان لیگ وضعیت اینترنت ورزشگاه را ارتقاء داده و سرویس مناسبی را به خبرنگاران و عکاسان محترم ورزشی ارائه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.