دورتموند در هفته چهاردهم بوندسلیگا، اشتوتگارت را با نتیجه ۴ بر یک در هم کوبید.

به گزارش ایسنا، در پایان هفته چهاردهم بوندسلیگا ۳ دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی دورتموند با نتیجه ۴ بر یک اشتوتگارت را شکست داد تا به بردی دلچسب دست یابد.

دورتموند در سیگنال ایدونا پارک به مصاف اشتوتگارت رفته بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان توخل به پایان رسید. گونزالو کاسترو در دقیقه ۳ ابتدا دورتموند را پیش انداخت تا میزبان خیلی زود از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه دورتموند باز هم فشار را روی دروازه اشتوتگارت حفظ کرد و حتی یک گل به ثمر رساند که البته داور آن را نپذیرفت. در این میان بازیکنان اشتوتگارت نیز دست و پا بسته نبودند و چند موقعیت گل ایجاد کردند که دروازه بان دورتموند هوشیار بود. در موقعیتی دیگر روی پاس کاسترو به میختاریان می توانست گل سوم را به ثمر برساند که واکنش تیتون را در پی داشت.

پیره امریک اوبامیانگ گلزن آفریقایی دورتموند در دقایق ۱۹ و ۹۰ و گئورگ نیدرمایدر در دقیقه ۶۵ (گل به خودی) دیگر گل های میزبان را به ثمر رساندند و دنیل دیداوی در دقیقه ۴۰ برای اشتوتگارت گل زد تا این دیدار در نهایت با برتری ۴ بر یک زردپوشان آلمانی به پایان برسد تا دورتموند با اختلاف ۸ امتیاز نسبت به بایرن مونیخ در رده دوم جدول باقی بماند.

وولفسبورگ در خانه آوگسبورگ ته جدولی با تساوی بدون گل متوقف شد و لورکوزن در خانه خود مقابل شالکه به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این بازی در ابتدا شالکه در دقیقه ۵۰ با گل اریک چوپو موتینگ از حریف خود پیش افتاد اما در زمانی که تنها ۵ دقیقه به پایان بازی مانده بود در دقیقه ۸۵ از روی یک اشتباه ساشا ریتر بازیکن شالکه دروازه خودی را باز کرد تا لورکوزن با شکست بازی را به پایان نرساند.

در جدول بوندسلیگا بایرن مونیخ قهرمانی نیم فصل خود را قطعی کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.