هافبک بلژیکی چلسی معتقد است که اگر واکنش فوق‌العاده دروازه‌بان تاتنهام نبود، آبی‌پوشان لندنی می‌توانستند برنده دربی لندن باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در تساوی بدون گل عصر امروز (یکشنبه) چلسی مقابل میزبانش، تاتنهام در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، در دقیقه ۶۸ بازی ادن اِزار که در این بازی به جای دیه‌گو کاستا در نوک خط حمله آبی‌پوشان لندنی ایفای نقش کرد، شوتی سرضرب را روانه دروازه اسپرزها کرد که هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام آن را به خوبی مهار کرد.

اِزار پس از این بازی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی BT اسپورت گفت: بازی در ورزشگاه وایت‌ هارت‌لین همیشه دشوار است، فصل گذشته ما در اینجا با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خوردیم و در این بازی به دنبال گرفتن انتقام از تاتنهامی‌ها بودیم. البته نتیجه تساوی در اینجا بد هم نیست. ما خیلی روی دروازه تاتنهام خلق موقعیت نکردیم، ولی هوگو لوریس ضربه من را به خوبی مهار کرد. او مهار توپ زیبایی داشت. اگر آن ضربه من گل می‌شد، نتیجه یک بر صفر می‌شد و احتمالاً رویه بازی تغییر می‌کرد.

هافبک پیشین لیل همچنین با اشاره به وضعیت نه‌چندان خوب چلسی در جدول رده‌بندی لیگ برتر عنوان کرد: ما بازی به بازی تلاش می‌کنیم. ما بازی مقابل نوریچ‌سیتی را بردیم و پس از آن در خانه تاتنهام به تساوی دست یافتیم. در دیدار بعدی هم در استمفوردبریج بازی خواهیم کرد و باید در آن مسابقه به برتری برسیم. هدف ما به پایان بردن فصل در جمع چهار تیم برتر است. البته می‌دانیم که کار دشواری در پیش داریم، ولی سعی خودمان را خواهیم کرد.

شاگردان ژوزه مورینیو در حال حاضر با چهار پیروزی، سه تساوی و هفت شکست و ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.