سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی مقابل لسترسیتی اعلام کرد از نتیجه به دست آمده ناراحت است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، شیاطین سرخ در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با تساوی یک بر یک در خانه لسترسیتی به کارش پایان داد.

در این دیدار جیمی واردی ۲۴ برای لسترسیتی گل زد و باستین شواین اشتایگر ۱+۴۵ برای منچستریونایتد گلزنی کرد. بدین ترتیب لستر با ۲۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و یونایتدها هم با ۲۸ امتیاز در رتبه سوم ایستادند.

لوییس فان خال در مورد این تساوی گفت: در دیدار هفته گذشته مقابل آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنانم تمام انرژی‌شان را برای پیروزی گذاشتند. همه خسته بودند. پنجشنبه و جمعه تمرین نداشتیم. با این حال به تلاش تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم. البته که همه به خاطر آنکه مساوی کردیم، ناراحتیم زیرا فکر می‌کنیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم. این تساوی چیزی نیست که بتوانیم راحت با آن کنار بیاییم زیرا در صورت پیروزی می‌توانستیم در صدر جدول رده بندی قرار بگیریم.

فان خال اضافه کرد: از دست دادن امتیاز، مرا ناامید کرده است. این احساس را داشتم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما تمام فرصت‌هایمان را از دست دادیم. برتری زیادی به حریف داشتیم و البته نزدیک بود با دریافت یک گل، این دیدار را با شکست پشت سر بگذاریم. اگر تیمی مثل ما می‌خواهد در پایان فصل جام قهرمانی را از آن خود کند، باید در این دست بازی‌ها تمامی امتیازهای لازم را بگیریم. در دیدار مقابل لسترسیتی این کار را انجام ندادیم و من هم به همین خاطر ناراحتم. درست است که در این دیدار مهم نتوانستیم به پیروزی برسیم اما باز هم باید تاکید کنم درست همانند دیدار با آیندهوون، تلاش‌مان را برای کسب پیروزی انجام دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.