سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی تیمش برابر هرتابرلین در لیگ آلمان ابراز رضایت و آن را سخت توصیف کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از تریبال فوتبال، بایرن مونیخ توانست با برتری ۲ بر صفر برابر هرتابرلین قهرمان نیم‌فصل نخست بوندسلیگا شود.

پپ گوآردیولا بعد از پیروزی تیمش در این دیدار گفت: به تیمم به خاطر عملکرد خوب و نتیجه به دست آمده تبریک می‌گویم. بازیکنان مصدوم بسیاری داریم. امروز تنها کینگزلی کومان را برای موقعیت‌های یک به یک در اختیار داشتیم. از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم. بسیار خوشحالم که با شایستگی، پیروز این دیدار شدیم. با کسب این سه امتیاز، روحیه بالای خودمان را حفظ کردیم. رفتن هر سه روز یک بار به میدان و تا این اندازه هم خوب و آماده بازی کردن، بسیار سخت است. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. آنها تا الان بهترین عملکرد را داشته‌اند. امیدوارم بازیکنان بایرن در دیدارهای آینده هم از آمادگی فکری و ذهنی برخوردار باشند.

او در ادامه گفت: بایرن تیم آماده‌ای است اما این آمادگی باید تا پایان فصل ادامه داشته باشد. اگر می‌خواهیم موفق شویم، باید به تلاشمان ادامه دهیم چون هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است. ۷۲ ساعت بعد از دیدار حساس برابر المپیاکوس، بار دیگر به میدان رفتیم. دیدار سخت و پرفشاری را پشت‌ سر گذاشته بودیم اما خودمان را آماده بازی برابر هرتابرلین هم کردیم و توانستیم بازی خوبی را در این دیدار هم به نمایش بگذاریم. در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم. در نیمه دوم بیشتر می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم و اجازه ضد حمله ندهیم. تا اینجای کار فوق‌العاده بودیم.

سرمربی موفق بایرن مونیخ اظهار کرد: توپ و میدان را در اختیار داشتیم و در بیشتر زمان‌های بازی، تیم برتر میدان بودیم. به خوبی می‌دانستیم هرتابرلین بازی دفاعی را در دستور کارش قرار می‌دهد و کار سختی برابر این تیم داریم اما خوشبختانه موفق شدیم با بازی هجومی، پیروز این رقابت حساس شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.