نشریه انگلیسی سان ادعا کرده که باشگاه منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی بارسلونا، قصد دارد به او پیشنهاد محیرالعقولی بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتشار شایعاتی درباره احتمال روی کار آمدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی در پایان فصل، اکنون یک رسانه انگلیسی ادعا کرده است که آبی‌پوشان شهر منچستر حاضرند ولخرجی خود برای به خدمت گرفتن بهترین بازیکن دنیای فوتبال را تا جایی افزایش دهند که در تاریخ دنیای فوتبال سابقه نداشته و شاید در آینده نظیرش دیده نشود.

طبق ادعای نشریه سان انگلیس، منچسترسیتی که به شدت خواهان استخدام پپ گواردیولاست، تمام تمرکز خود را روی جذب لیونل مسی قرار خواهد داد و برای جذب برترین بازیکن حال حاضر دنیا حاضر است به او حقوقی نجومی بدهد، حقوقی که ستاره آرژانتینی بارسلونا را می‌تواند به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل کند.

سان نوشته است که من‌سیتی حاضر است مسی را به هر قیمتی ولو پرداخت حقوق یک میلیون یورو در هفته جذب کند. این نشریه انگلیسی همچنین ادعا کرده است که مسی به فکر ترک بارسلونا افتاده و به همین دلیل من‌سیتی وسوسه شده ولخرجی خود را به بی‌سابقه‌ترین میزان در دنیای فوتبال افزایش دهد.

ادعای سان درباره حقوق نجومی که من‌سیتی برای مسی در نظر گرفته در حالی است که این بازیکن آرژانتینی اکنون در طول یک سال از بارسلونا ۲۱ میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.