مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: کاظمی تنها کسی است که می‌تواند سیاه‌جامگان را نجات بدهد و به خاطر همین از او با تمام قوا حمایت می‌کنم.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حواشی که این روزها به دنبال جدایی محسن فروزان از سیاه‌جامگان به وجود آمده است، اظهارداشت: من مالک باشگاه هستم و دوست ندارم در این حواشی خودم را دخالت بدهم، فقط می‌گویم که آقای مسعود حکم آبادی در باشگاه سیاه‌جامگان کاره‌ای نیست که اظهارنظر می‌کند.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود محسن فروزان هنگام جدایی از سیاه‌جامگان حدود ۶۰۰ میلیون از این باشگاه پول گرفته است، خاطرنشان کرد: این مسئله درست نیست. فروزان با ما قرارداد ۷۰۰ میلیونی داشت که هنگام جدایی ۴۰ درصد این قرارداد را گرفته بود. فکر می‌کنم می‌شود ۲۸۰ میلیون تومان.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در واکنش به اینکه مسعود حکم‌آبادی اعلام کرده محسن فروان به بازیکنان کم‌بضاعت این تیم کمک می‌کرده و اینکه آیا در تیم سیاه‌جامگان بازیکن مستضعف وجود دارد، گفت: ممکن است بعضی از بازیکنان ما از نظر مالی قرارداد کمی داشته باشند، اما طبع‌شان بلند است. ما مشکل مالی نداریم، ولی برخی از حرف‌ها درست نیست و دروغ است. مگر اینجا خیریه است که کسی بخواهد به بازیکنان کمک مالی کند؟

عباسی ادامه داد: ما تا وقتی در جایی هستیم و کار می‌کنیم آنجا بهشت است، اما وقتی از آن مکان می‌رویم جهنم می‌شود. در مجموع من به فرهاد کاظمی اختیار تام داده‌ام تا هر کاری دوست دارد در تیم انجام شود. اگر کاظمی بخواهد می‌تواند هر کسی را اخراج کند. کاظمی تنها کسی است که می‌تواند سیاه‌جامگان را نجات بدهد و به خاطر همین از او با تمام قوا حمایت می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا محسن فروزان در رختکن سیاه‌جامگان مشکلی داشته است، خاطرنشان کرد: من هیچ‌وقت داخل رختکن نمی‌روم و تنها چیزی که می‌دانم این است که دروغ بد است. وقتی فروزان از سیاه‌جامگان رفت من با عزت و احترام با او برخورد کردم و دیگر این حرف‌ها زشت است. در این ماجرا برای من حرف‌ها عنایتی حجت است و حرف او را قبول دارم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در پایان گفت: من با حرکات غیر فرهنگی مخالفت شدید دارم و اگر خودم این حرکات را می‌دیدم برای اخراجش اقدام می‌کردم. متأسفانه در فوتبال ما بی‌دینی، بی اخلاقی و لامذهبی رواج پیدا کرده و من هم با این مسائل مخالف هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.