سرمربی تیم دوم شهر رم دلیل برتری تیمش در بازی هفته پنجم لیگ اروپا را تنها یک موضوع دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی، سرمربی تیم لاتزیو، دلیل برتری ۳ بریک تیمش در بازی هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل دنیپروی اوکراین را تمرین سخت دانست.

سرمربی فیروزه‌ای پوشان درباره بازی گفت: تمرینات قبل از بازی در پیروزی ما نقش مهم و سازنده‌ای داشت اما اگر در قبال نتایج تیم، یک گروه مسئول هستیم، باید بدانیم دو روز ماندن در هتل باعث پیشرفت نمی‌شود و قدرت تیم را می‌کاهد. متاسفانه در برخی مقاطع سری A  شرایط خوبی نداشتیم و این وضعیت در فوتبال ایتالیا پذیرفتنی نیست. صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا دستاورد خوبی است. البته در حال حاضر فقط قدم اول را برداشتیم و باید در لیگ داخلی هم نتایج مطلوبی بگیریم. موظف هستیم به نتایج نامطلوب خود پایان دهیم. مشکل فعلی ما عدم ثبات است.

 پیولی برای تیمش نسخه خاصی پیچیده است و در این باره حرف‌های جالبی برای گفتن دارد: باید با کار سخت و تلاش از شرایط دشوار سربلند خارج شویم. آمار می‌گوید ما کم‌ترین فرصت شوتزنی، سانتر و فرصت را به رقبا داده‌ایم اما عدم تمرکز باعث شده گل دریافت کنیم. در این زمینه مشکل از ذهنیت و کمبود توانایی‌های فنی نیست. فقط باید تمرکز لازم برای بازیابی اشتیاق و اعتماد به نفس گذشته را داشته باشیم.به کار خودمان اعتقاد داریم. در سری A  پیشروی کرده‌ایم و مرحله گروهی لیگ اروپا را هم با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.

او در پایان درباره سیستم تغییر یافته تیمش در این بازی از ۴-۲-۴ به ۲-۴-۴ گفت: با ۳ مهاجم مرکز قدرتمندی، شخصیت بالاتری را در زمین بازی به دست می‌آوریم. سیستم الزامی برای پیروزی نیست و اشتیاق و تمرکز است که برتری یک تیم را رقم می‎‌زند. رعایت اصول بازی و تسلط  بر فضا و زمان، اصول مورد تاکید من برای موفقیت است. به عنوان یک مربی هرگز نباید بازیکنی را در پستی که برایش ساخته نشده، مورد استفاده قرار بدهید.

 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.