اسطوره باشگاه لیورپول تاکید کرد که رافائل بنیتس نمی تواند با بازیکنان بزرگ رئال کنار بیاید و این دلیل اصلی ناموفق بودن این مربی در کهکشانی‌هاست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۳۶۰، رافائل بنیتس در فصل جابجایی تابستانی به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد. از همان روزهای نخست انتخاب این مربی اسپانیایی به عنوان سرمربی رئال، خبرهای زیادی درباره اختلاف او با ستاره‌های بزرگ رئال مادرید به ویژه کریستیانو رونالدو به گوش رسید.

بنیتس نتوانسته با رئال‌مادرید نتایج خوبی به دست آورد و هر چند خود او خبر اختلاف با ستاره‌های بزرگ تیمش را رد کرده است اما به نظر می رسد او نمی تواند با بازیکنان بزرگ کنار آید.

استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول که سابقه کار کردن با بنیتس را دارد درباره این مربی بزرگ گفت: بنیتس از نظر من مربی بزرگی است اما او نمی تواند با بازیکنان بزرگ کنار آید. تنها چیزی که برای این مربی اهمیت دارد تیم است و تنها به کارهای گروهی و مصلحت تیم فکر می‌کند اما رئال مادرید تیمی است که بازیکنان بزرگ در آن محوریت دارند. به ویژه کریستیانو رونالدو که چهره بسیار تاثیر‌گذاری در این تیم است.

او ادامه داد: بنیتس مربی نیست که به مهارت‌های فردی بازیکنان و چهره‌های تاثیر‌گذار و سرنوشت‌ساز توجه کند چرا که فلسفه او بر پایه توجه به خود تیم است. این وظیفه رافائل بنیتس است که با ستاره‌های رئال کنار آید و نه برعکس.

رئال مادرید در دیدار برابر با شاختار دونتسک اوکراین در لیگ قهرمانان اروپا شب سختی را پشت سر گذاشت و با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.