سرمربی سویا اعتراف کرد که تیمش نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او می گوید هدف اصلی سویا کسب سهمیه لیگ اروپا است و باید یوونتوس را در دیدار پایانی شکست دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، سویا فصل قبل توانست در لیگ اروپا جام قهرمانی را بالای سر برد و در رقابت های لیگا هم نتایج خوبی به دست آورد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما این تیم در فصل جاری عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

سویا که در گروه مرگ قرار داشت نتایج دور از انتظاری به دست آورد و حتی شانس کمی هم برای صعود به لیگ اروپا دارد. شاگردان اونای امری در دیدار دوم خود در دور برگشت با نتیجه دور از انتظار ۴ بر ۲ برابر بوروسیا مونشن گلادباخ آلمان تن به شکست دادند و الان اگر می خواهند سهمیه لیگ اروپا را به دست آورند باید در دیدار پایانی خود برایر یوونتوس به پیروزی برسند و از طرف دیگر هم مونشن گلادباخ برابر سیتی تن به شکست دهد.

امری بعد از شکست برابر مونشن گلادباخ گفت: انتظارات از ما زیاد بود اما متاسفانه نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. با امید زیادی پای به لیگ قهرمانان اروپا گذاشتیم. در گروه بسیار سختی قرار داشتیم اما باید اعتراف کرد که نتوانستیم انتظارات را بر آورده کنیم.

او ادامه داد: از صعود به دور بعد باز ماندیم و احساس بسیار بدی دارم. می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم اما تجربه لازم را نداشتیم. الان دیگر باید برای حضور در لیگ اروپا تلاش کنیم. در هفته پایانی کار سختی برابر یوونتوس داریم و باید بتوانیم در خانه برابر این تیم خوب به پیروزی برسیم تا شانس صعود به لیگ اروپا را داشته باشیم. در دیدار پایانی خود در خانه به میدان می رویم و این باعث می شود تا روحیه بالایی برای کسب پیروزی داشته باشیم. باید در خط دفاعی نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. تنها در صورتی می توانیم یوونتوس را شکست دهیم که در بهترین شرایط خود قرار داشته باشیم. در غیر این صورت شانسی برای رسیدن به لیگ اروپا نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.