سرمربی منچستر سیتی با وجود شکست دوباره برابر یوونتوس از عملکرد شاگردانش راضی است. او براین باور است که تیمش بد شانس است و اگر همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد شرایط فرق خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، منچستر سیتی بازهم در یک بازی بزرگ نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و تن به شکست داد. فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر که چند روز پیش در ورزشگاه خانگی خود برابر لیورپول تحقیر شده بودند این بار در ایتالیا و در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفتند و با یک گل برابر یوونتوس تن به شکست دادند.

مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی منچستر سیتی براین باور است که تیمش مستحق شکست در این دیدار نبود. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: نتوانستیم از فرصت‌های خود در این دیدار استفاده کنیم. گلی که ماریو ماندزوکیچ به ثمر رساند مشکوک بود. او روی اوتامندی خطا کرد اما داور به راحتی از کنار این صحنه گذشت.

او ادامه داد: متاسفانه نمی‌توانم از همه بازیکنان خود استفاده کنم. بازیکنان آسیب دیده زیادی داریم که اگر آنها را در اختیار داشتیم می‌توانستیم نتایج بهتری به دست آوریم. به دنبال توجیه کردن نیستم اما غیبت بازیکنان کلیدی برای هر تیمی می تواند دردسر ساز باشد. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است و باید تلاش کنیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم. با وجود آنکه چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. از نتیجه بازی راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم و براین باورم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

جو هارت سنگربان باتجربه منچستر سیتی در دقایق پایانی این دیدار آسیب دید و این باعث نگرانی این مربی باتجربه شده است. او گفت: آسیب دیدگی هارت من را نگران کرده است. نمی‌دانم که چه اتفاقی برای او افتاده است. باید ببینیم که این آسیب دیدگی او چگونه است و می‌تواند در دیدارهای آینده تیمش را همراهی کند یا نه.

منچستر سیتی با وجود شکست در این دیدار با ۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند و صعودش را به دور بعد نهایی کرده است اما اگر به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند بازهم به قرعه سخت بارسلونا خواهد خورد و بدون شک هواداران و کادر فنی این تیم دوست ندارند که برابر آبی-اناریها آماده بازی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.