پیروزی پرگل بارسلونا برابر رم و دیدار تیم‌های رئال مادرید و شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، دیشب (سه‌شنبه) هفته پنجم لیگ قهرمانان برگزار شد و بارسلونا با ۶ گل برابر رم پیروز و والنسیا با دو گل مغلوب زنیت سن پترزبورگ شد. امشب دیگر تیم‌های اسپانیایی به مصاف حریفانشان می‌روند. رئال مادرید میهمان شاختار دونتسک است، اتلتیکو مادرید برابر گالاتاسرای قرار می گیرد و سویا میهمان مونشن گلادباخ است. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به رئال مادرید اختصاص دارد. رئال پس از شکست سنگین برابر بارسلونا و نمایش بد مقابل سویا و پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) به مصاف شاختار دونتسک می رود.

این نشریه به دیدار اتلتیکو مادرید و گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. اتلتیکو با کسب یک امتیاز به مرحله بعدی این مسابقات صعود می کند، اما برای صدرنشینی باید پیروز شود.

پیروزی پرگل بارسلونا برابر رم از عناوین این روزنامه است. آبی اناری ها با ۶ گل رم را بدرقه کردند. لیونل مسی پس از دو ماه در ترکیب اصلی بازی کرد و دو گل به ثمر رساند. بارسا به مرحله بعد صعود کرد.

سخنان کیلور ناواس درباره رئال مادرید از عناوین این روزنامه است. دروازه بان سفیدپوشان مادریدی گفت: بازیکنان باید بیشتر

بدوند.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی ۶ بر یک بارسلونا برابر رم اختصاص دارد. مسی و لوییس سوارس دو گل به ثمررساندند و جرارد پیکه و آدریانو دیگر گل های آبی اناری ها را زدند.

درخواست محرومیت مادام العمر میشل پلاتینی، رییس یوفا، توسط کمیته اخلاق فیفا از عناوین این نشریه است.

آس

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم های رئال مادرید و شاختار اختصاص دارد.

این نشریه به سخنان رافائل بنتیس در نشست خبری پیش از بازی اشاره کرد. سرمربی رئال مادرید گفت: تیم آسیب دیده نیست. تغییرات در تیم وجود خواهد داشت.

این روزنامه به شکست والنسیا برابر زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد. میزبان با دو گل والنسیا را شکست داد. با این باخت، صعود برای تیم اسپانیایی سخت شد و جایگاه نونو، سرمربی این تیم به خطر افتاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.