سرمربی بارسلونا از پیروزی پرگل برابر رم بسیار خوشحال است و تاکید کرد که تیمش در شرایط خوبی به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، بارسلونا این روزها تیم بسیار آماده‌ای نشان داده و شکست دادن این تیم بسیار سخت شده است. آبی اناری‌ها که چند روز قبل رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو چهار تایی کردند، این بار در نوکمپ مقابل رم به میدان رفتند و موفق شدند برابر این تیم با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی برسند. بارسایی‌ها ثابت کردند تیم بسیار آماده‌ای هستند و به عقیده بسیاری، یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در هر جامی به شمار می‌آیند.

لوئیس انریکه بعد از پیروزی پر گل تیمش گفت: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و شایسته این برد بودیم. برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بودیم و به همین خاطر، به بازی هجومی روی آوردیم. از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و در نهایت این پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم.

او ادامه داد: بسیار خوشحالم که چنین پیروزی بزرگی را به دست آوردیم. آنچه مرا بیشتر خوشحال می‌کند این است که روحیه بازیکنان بارسلونا بسیار بالا است و این بسیار مهم است. بارسلونا روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد. داشتن این همه ستاره در تیم، برایم بسیار زیبا و خوشحال کننده است. با این حال باید بگویم هنوز چیزی را به دست نیاورده‌ایم. باید تا آخرین لحظه جنگید و تنها بعد از پایان رقابت‌ها است که باید تیم‌ها ارزیابی شوند.

لیونل مسی ستاره بارسلونا بعد از ۶۰ روز بار دیگر در نوکمپ به میدان رفت و موفق شد دو گل به ثمر برساند تا در این پیروزی پرگل تیمش نقش داشته باشد. انریکه به ستایش از مسی پرداخت و گفت: بازگشت مسی خبر بسیار خوبی برای همه ما بود. در ژانویه می‌توانیم از بازیکنان جدیدمان هم استفاده کنیم و این انگیزه و روحیه‌ای دو چندان به ما می‌دهد.

شاگردان انریکه با این پیروزی، ۱۳ امتیازی شدند و صعودشان را به عنوان تیم نخست به دور بعد جشن گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.