کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالی من پس از گل به خاطر این بود که سپاهان به گل رسیده است و هرکسی هم گل بزند اینگونه خوشحالی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی شریفی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی مهمی بود و خوشبختانه با اینکه کار سختی داشتیم اما توانستیم پیروز شویم. بازیکنان یک دل شدند و خوشحالم این بازی را بردیم تا آن را به هوادارانی که خیلی وقت بود منتظر بردمان بودند تقدیم کنیم.

وی در مورد حضور استیماچ در کادر فنی سپاهان و تاثیر او در تیم خاطرنشان کرد: ما تجربه خیلی خوبی زیر نظر آقای فرکی داشتیم و حالا با آقای استیماچ که مربی خوبی است و رزومه خوبی دارد کار می‌کنیم. در این چند روزی که با او کار کردیم چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتیم و امیدوارم بتوانم زیر نظر او پیشرفت کنم.

مهاجم سپاهان در ارتباط با قضاوت فعانی در این بازی تصریح کرد: من هیچگاه در مورد داوری نظر نمی‌دهم اما این بازی دو پنالتی داشت که پنالتی اول را فکر می‌کنم پنالتی نبود هرچند از صحنه دور بودم. پنالتی دوم که در دقایق پایانی بازی گرفته شد من نزدیک صحنه بودم و ۱۰۰در صد درست بود.

شریفی در مورد گل اول سپاهان و اینکه مشخص نبود او گل را به ثمر رساند یا مدافع نفت بیان کرد: این گل هم مثل گل بازی چند سال پیش با تراکتور شد. به هر حال توپ را با هم وارد دروازه کردیم، البته خوشحالی من به خاطر این بود که سپاهان به گل رسیده است و هرکسی هم گل بزند اینگونه خوشحالی می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.