بازیکن تیم سیاه‌جامگان مشهد گفت: در محوطه جریمه تراکتورسازی برخوردی به وجود آمد که داور باید یک پنالتی به نفع ما اعلام می‌کرد و دروازه‌بان تیم تراکتورسازی را هم اخراج می‌کرد

غلامرضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم تماشاگران تراکتورسازی از نتیجه راضی نبودند ولی هر ۲ تیم برای برد تلاش می‌کردند که ما در برخی مواقع مجبور شدیم در لاک دفاعی فرو برویم.

وی افزود: تراکتورسازی دروازه‌بانی دارد که اگر قدر خودش را بداند سال‌های سال می‌تواند در دروازه تیم ملی حضورداشته باشد.

بازیکن تیم سیاه‌جامگان مشهد خاطرنشان کرد: بعد از باخت های بدی که در هفته‌های اخیر داشتیم به این امتیاز نیاز داشتیم ولی اگر کمی باتجربه بودیم می‌توانستیم به ۳ امتیاز هم دست پیدا کنیم ولی مقابل این تماشاگران پرشور یک امتیاز هم برای ما بسیار بااهمیت بود.

عنایتی درباره درگیری لفظی با تونی اولیویرا گفت: نه درگیری خاصی نبود چون نه او زبان من را می‌فهمد نه من از گفته‌های او چیزی را متوجه می‌شوم. او به من گفت بیا و من هم گفتم نمی‌آیم و دوستانه باهم صحبت کردیم.

وی درباره درگیری با ایران پوریان تصریح کرد: من بارها به داور گفتم که ایران پوریان پیراهن من را می‌گیرد ولی داور اهمیتی به این موضوع نداد و درصحنه‌ای که من عقب عقب راه می‌رفتم با او برخورد کردم و او زمین خورد که داور به من کارت زرد داد.

بازیکن تیم سیاه‌جامگان با اشاره به داوری تأکید کرد: در محوطه جریمه تراکتورسازی برخوردی به وجود آمد که داور باید یک پنالتی به نفع ما اعلام می‌کرد و دروازه‌بان تیم تراکتورسازی را هم اخراج می‌کرد چون اخباری پای من را زد.

عنایتی خاطرنشان کرد: درهرصورت این‌یک امتیاز ازلحاظ روحی روانی به ما کمک می‌کند و در نیم‌فصل هم می‌توانیم با جذب بازیکنان خوب اصلاحاتی داشته باشیم و بتوانیم به رتبه‌های بالاتری در جدول رده‌بندی صعود کنیم.

وی درباره جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: جو ورزشگاه برای من خوب نبود ولی در کل می‌توان جو ورزشگاه را مثبت تلقی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.