پیشکسوت تیم ملی ایران با ابراز خرسندی از عملکرد تیم ملی برابر ترکمنستان گفت که کارلوس کی‌روش باید علاوه بر پست‌های دیگر درون دروازه هم جوان‌گرایی کند.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی ۳ بر یک تیم ملی ایران برابر ترکمنستان گفت: از اینکه با سه گل ترکمنستان را شکست دادیم خیلی خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم. واقعا تیم‌هایی مثل ترکمنستان نباید دغدغه فوتبال ما شوند و اینکه توانستیم با این نتیجه بازی را ببریم، نشان می‌دهد که ما باید اعتماد به نفس مان را بیشتر کنیم. خوشحالم از اینکه جوانانی در تیم ملی حضور دارند که ما را به فوتبال ایران امیدوار می‌کنند.

او در پاسخ به سوالی درباره دیدار ایران برابر گوام بیان کرد: فوتبال ما آنقدر پتانسیل دارد که گوام برایش مشکلی ایجاد نکند. نبود چند بازیکن اصلی نمی‌تواند در بازی با گوام مشکل‌ساز شود. من معتقدم تیم ملی جوانان و امید ایران هم می‌تواند گوام را شکست دهد و نباید ذهن خودمان را درگیر آن بازی کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با اشاره به اشتباه علیرضا حقیقی در مصاف با ترکمنستان گفت: اینکه کی‌روش حق دارد که چه کسی را دعوت کند و چه کسی را بازی دهد، یک مسئله قطعی است و قابل بحث نیست اما برخی مسائل واقعا جای تعجب دارد. بحث من روی حضور رحمتی در تیم ملی نیست. البته در فوتبال زیاد پیش آمده که بازیکنی با مربی دچار مشکل شده ولی مورد بخشش قرار گرفته است. کسی مثل توس نیز الان به تیم ملی کشورش دعوت می‌شود اما این بحث را هم که کنار بگذارم می‌بینم جوانانی مثل اخباری و بیرانوند در تیم ملی هستند که می‌توانند به میدان بروند.

پاشازاده در پایان اضافه کرد: چطور در سایر پست‌های تیم ملی می‌توان جوان‌گرایی کرد؟ خب حقیقی را هم کنار بگذارند و به جوان‌ترها بازی دهند. اگر رحمتی رفته و حقیقی به جایش آمده پس نباید از این بترسیم که بیرانوند را به جای حقیقی بازی دهیم. باید این شجاعت را داشته باشیم تا وضعیت دروازه‌بانی تیم ملی بهبود پیدا کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )