دروازه‌بان سابق رئال مادرید درباره رابطه‌اش با ژوزه مورینیو در این تیم به صحبت پرداخت و عنوان کرد رابطه این دو در طول زمان به سردی گراییده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال اسپانیا، ایکر کاسیاس در زمان ورود مورینیو به این تیم، رابطه خوبی با این مربی داشت ولی رفته رفته جایگاهش را در رئال مادرید از دست داد و جای خود را به دیگو لوپس داد. این دروازه‌بان در زمان کارلو آنچلوتی نیز زیاد به بازی گرفته نشد تا اینکه جای خود را در نهایت به کیلور ناواس واگذار کند و خودش راهی پورتو در پرتغال شود.

ایکر کاسیاس درباره رابطه‌اش با مورینیو در ئال مادرید گفت: رابطه من و مورینیو در ابتدا خیلی خوب بود ولی رفته رفته رابطه‌مان از بین رفت. دیگر اهداف مشتری که در ابتدای کارمان داشتیم را نداشتیم. به خاطر باشگاه، دهانم را بسته نگه داشتم و وارد راهی دیگر شدم. نباید به باشگاه می‌گفتم باید چه کارهایی انجام دهد.

خیلی‌ها بعد از جدایی کاسیاس از رئال مادرید، به انتقاد از رفتار باشگاه رئال مادرید با درو‌ازه‌بان باسابقه‌اش پرداختند. یکی از این بازیکنان، فرناندو هیرو بود که درباره این موضوع گفت: رئال درباره موضوع کاسیاس برخورد خوبی نداشت و رفتاری که شایسته او بود را با این دروازه‌بان نداشت. ایکر عمرش را برای این تیم گذاشت و افتخارات زیادی را برای رئال رقم زد. سزاوار بیشتر از اینها بود ولی با بی‌رحمی از رئال جدا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.