کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پس از بررسی لازم و جلسه با هیئت‌مدیره سرمربی جدید سپاهان تا ۳ روز آینده معرفی می‌شود.

اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، درباره رفتن حسین فرکی از سپاهان، اظهارکرد: صبح امروز حسین فرکی به باشگاه آمد و این موضوع را مطرح کرد که دیگر ادامه کار برایش در سپاهان میسر نیست و ما هم با توجه به اوضاع و احوال تیم و با منطقی ارزیابی کردن صحبت‌های فرکی با این درخواست موافقت کردیم.

وی افزود: به‌هرحال احساس‌مان این بود که برای آینده سپاهان بهتر است که چنین اتفاقی رخ دهد. شرایط به‌گونه‌ای بود که دیگر ادامه این همکاری میسر نبود. فرکی زحمات زیادی برای سپاهان کشید، امیدوارم او در هر تیمی مربی‌گری کند موفق باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سئوال که مربی جدید چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: فعلاً هیچ‌چیزی روشن نیست چراکه تا همین ۲ ساعت پیش مربی داشتیم. هیچ گزینه‌ای هنوز مطرح نشده است. هم‌اکنون در جلسه هیئت‌مدیره هستیم و مطمئن باشید پس از بررسی اصولی این موضوع سرمربی جدید سپاهان تا ۳ روز آینده مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.